2014年1月15日水曜日

Hangulat


Azt tudtam eddig is, hogy a december egy nagyon szep es esemenydus honap, minden ketseget kizaroan. De azt, hogy en a telbe leginkabb a havas, kodos, hideg idot szeretem, na, erre most sikerult rajonnom (tudom nagyon gyorsfelfogasu vagyok). : ) De tenyleg. Lehet, hogy azert mert ilyen ido csak telen van. Eso, napsutes stb. van tavasszal, nyaron, osszel, de kod es ho csak telen. Jo, kod lehet van maskor is, de nem ilyen es a hangulat se ugyanaz.
Amig otthon voltam szinte minden telen jutott belole, hogy elvezhessem ezt a masok szamara talan nem tul szimpatikus idojarast, nos itt nem tudom elvezni...
Vagyis maig nem tudtam elvezni, ugyan is ma nagy kod van es hideg es mikor kileptem az erkelyre megcsapott az illat, ami anno otthon is, az az igazi teli illat. Ugyhogy, ma van eloszor igazi teli hangulatom itt! Most uldogelek az ablak mellett egy meleg pleddel, forro teaval es mandarinnal. Es hogy ez mennyire nagyon is jo, azt el sem tudom mondani! : )
De imadom! A mandarin illata pedig visszahozza kicsit a karacsonyt is. Most oszinten, nem szep az elet? Dehogynem!

0 件のコメント :

コメントを投稿