2014年1月16日木曜日

Van, amibol sose lehet kinoni


Meseltem mar, hogy mennyire szeretem a Disney meseket? : ) Ha, nem akkor majd most. Emlekszem annak idejen, hat mar jo regen, mindent osszegyujtottem, ami Disney-s volt. Szinte az osszes mese meg volt videokazettan, ami esetleg megse, azt hugom szuletese potolta, ugyanis akkor minden hianyzo darab beszerzesre kerult es jo sokaig egyutt neztuk oket (pedig van koztunk 8 ev korkulonbseg...). A mesek csak egy dolog volt, de ha Disney figurak voltak pl.: kindertojasba, akkor nagymamaktol minden nap kaptunk egyet es addig gyujtottuk oket meg meg nem lett a teljes kollekcio (nyugi, a csokikat nem mindig ettuk meg, az 80%-ba a felnottekre maradt) : ). Aztan volt meg polo, sapka, zokni, fuzet stb., amin vagy Micimacko vagy 101 kiskutya vagy akarmilyen Disney-s karakter volt. Kicsit se voltunk megszallottak. : )
Most, hogy nekem is van egy gyerekem biztosra veszem, hogy O se fog kimaradni ebbol a nagyon klassz dologbol, mert tenyleg az. Neki is van Mickey egeres rucija es van Disney-s vetitonk, ami a falra vetit mindenfele mesebol egy kicsit es, amit egyebkent estenkent harman(!) nezunk, mert bizony Apa is beszall. : )
A kovetkezo otletem pedig, mondjuk olyan egy-ket honap mulva, par DVD es par mesekonyv beszerzese lesz. Mert egyutt meset nezni pihenteto es szorakoztato, este pedig egyutt osszebujva meset olvasni a legjobb. Ugy hogy annyi sok otletem van es remelem, hogy Nimonak is tetszeni fog majd. : )
Ja, ha a kovetkezo bebink lany lenne, akkor talan megorokol hugomtol egy Hofeherke hazat Hofeherkevel es a het torpevel, valamint egy Aladdint es Jazmint palotaval egyutt hianytalan valtozatba. : )
Egyebkent most mar a falon log a kesz Disney-s kirako is, ami amugy, tok jol nez ki! Nekem pedig van egy nagyon meno Disney-s telefon hatlapom. : )))


0 件のコメント :

コメントを投稿