2013年12月10日火曜日

Telapo + ami belefer

Jart nalunk is a Telapo, bizony. Mondjuk nekunk semmi csokit, cukrot es ilyesmit nem hozott, de helyette kapott Nimo baba cuki kis ruhat es egy pluss micimackos jatekot, ami valami szornyu csipogos hangot ad ki magabol. O nagyon elvezi, mondhatni, egesz nap nyomokodni kene neki, mondjuk nekem 15 perc utan borzalmasan idegesito, szinte mar faj a fejem tole, de hat, ha O ennyire szereti megeri. : )
Varjuk a karacsonyt is, de meg mennyire! Olyan jo hangulat van mar most! Kicsit megvaltoztattam a dekoraciot is teliesebbre, karacsonyosabbra, jo nezni komolyan, bar nem kell nagy dologra gondolni.
Sot, feldiszitettuk a fat is. Isteni a hangulat este mikor vilagit es mindannyian a nappaliba pihenve fincsi teat iszogatunk, felbecsulhetetlen erzes.

Kozbe en jol megfaztam, vagy ki tudja mi ez a nyavaja... Egy hete lazas vagyok, eleinte kb. 3 napig baromira fajt a bolcsessegfogam, aztan megfajdult a torkom is es vegul elkezdett folyni az orrom is. Igy csutortokon az orvosnal ucsorogtunk jo dolgunkba, majd kozolte az orvos, hogy nem tudja mi ez, de nincs nagy baj es felirt egy szatyornyi gyogyszert. Mi lett volna, ha baj is lenne, de komolyan?!
Mostanra jottem rendbe, a tobbiek szerencsere egesz jol viselik/viseltek mert ok kimaradtak belole (szerencsere).

Mire ezt a bejegyzest megirtam, addigra mar egy csomo minden tortent. Tegnap megvettuk Nimonak a karacsonyi ajandekat, mi is elvezni fogjuk, ha olyan, amilyen hire van. 
Csak igy finoman megemlitem, hogy a 2 honapos edes-cukipofa-mosolygos cukorborsom 6kg! Ahhoz kepest, hogy feleves korara kene a sulyat duplazni, nekunk ez masodik honapra sikerult, kovernek nem mondhato, kis husis. Ma az oldalara fordult es beszel, egyfolytaban, nagyon edes. A furdest meg mindig imadja es mar ivott almalevet, amit ugy iszik, mintha legalabbis ezt itta volna egeszen idaig. Hat itt tartunk most.

Kozbe megjott a hazassagi anyakonyvi kivonatunk. Most mar csak a Nimonak kell az anyakonyveztetest megcsinalni otthon es egy darabig letudtuk a hivatalos ugyeket, vegre.

Hat ez most ilyen omlesztett bejegyzes lett pedig elmeletileg a telaporol akartam csak, de hat az ido nem enged tobbet. Na, majd a karacsonynak azert kulon bejegyzest csinalok. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿