2013年12月1日日曜日

Uncsiteso


Ma voltunk sogornomeknel. Igazabol mar hetekkel ezelott "mennunk kellett volna", de mindig kozbe jott valami es most kivetelesen nem miattunk... En azert tartottam ettol a talalkatol, ugyanis bar sogornomet imadom, mert kedves es aranyos, a szuleit egyaltalan nem ismerem, sot joforman semmit sem hallottam roluk azon kivul, hogy idosek es...
Eleve tok szar a tudat, hogy kulfoldi vagyok es igazabol ilyenkor jon elo ennek minden hatranya, de ezt most nem reszleteznem. Mindenesetre nem tudom mennyire lehettek elragadtatva mikor kozoltek veluk, hogy hat bizony kulfoldi is erkezik... Amennyire izgultam, annyira nem kellett volna. Mindenki iszonyat kedves volt es nem is tudom, hogy miert es hogy, de azt se kerdeztek meg tudok e japanul, automatikusan jottek a kerdesek es a valaszok, bar hazudnek, ha azt mondanam maximalisan feloldova ereztem magam... 
Szoval kellemeset csalodtam. : ) Meg lettunk hivva legkozelebbre is, ami nem most lesz magunkat ismerve, de majd megyunk.
Bar Nimo meg kozelebe nincs annak, hogy barkivel ugy igazan egy jot tudjon jatszani, azert az unokateso tett rola, hogy de kicsit megis. Kaptunk tole ajandekba egy homokozo szettet. 2 honaposan kicsit korainak velem, foleg, hogy kiakarta vinni jatszani, mindezt egy szal puloverbe, jol birjak a japan gyerekek a hideget az biztos...
Szoval jol eltoltottunk egy delelottot. Vittunk sutit ajandekba (nem en csinaltam, sajnos idom nem volt ra, majd legkozelebb...) mi meg kaptunk repat egy szatyornyit, fo az egeszseg! Ettunk sargadinnyet is, en nem szeretem, bar ez zold volt es finom, de nem fogom tulzasba vinni igy se...
Ja, kaptunk rajzot is Marintol (o az uncsiteso, aki amugy kislany es 3 eves), amin mi vagyunk, bar, ha nem mondta volna.... : )))
Most ott diszeleg a huton, amire egyebkent mar lassan semmi se fer majd, de megis mindig valamivel bovul a kollekcio...
Hat ennyi volt. Es most meg var rank egy ut a boltba, mert amugy se tegnap, se ma nem volt mindenre ido, bar ugye miert is lenne?

UI.: Tegnap Shizuokan voltunk csak ugy. Setaltunk, ki van mar diszitve az utca, jovoheten is megyunk, mert akkor mas dolgunk is lesz, de ha mar ott vagyunk megint, akkor miert ne, ugye? : )

0 件のコメント :

コメントを投稿