2013年12月26日木曜日

Elso karacsony harmasba ♡


Tegnap hozzank is megjott a Jezuska. : ) Volt nagy orom am! Nimo baba, amilyen pici es amennyire nem tudja mirol is van szo valojaban, annal inkabb orult. Edes volt, ahogy mutogattuk neki miket kapott O meg csak mosolygott es bujt hozzank, egy cukorfalat! Mi is orultunk az ajandeknak, aztan volt kozos jatek, amit mindharman elveztunk, Nimo mert neki valo, mi meg mert egyszeruen edes es jo volt nezni, ahogy jatszik es orul. Olyan jo volt, hogy jo lenne, ha az ilyen napok jo sokaig tartananak. Voltunk kettesben is Apaval, amig Nimo aludt egyet, ittunk forro kavet, beszelgettunk, nevettunk es csak egyszeruen boldogok voltunk/vagyunk. ♡
A karacsonyi menu gulyasleves volt es almas-fahejas-pudingos rakott palacsinta, nem tudom csinaltam e valaha ilyen jol sikerult vacsorat, ha nem akkor most ez is bekovetkezett!
Nagyon jo volt a tegnapi nap, ennel mar csak akkor lett volna szebb a karacsonyunk, ha Apa nem dolgozott volna, de ez most igy alakult, majd talan jovore maskepp lesz.
Iden kaptam Julcsi baratnomtol egy csomagot, amit tegnap nyitottunk ki, en majdnem sirva fakadtam az oromtol. Volt benne csudajo, bejgli, pogacsa, zserbo, szaloncukor, csoki. Annyira jol esett es annal nincs is szebb ajandek, mint amit sajatkezzel keszitunk en teljesen megvoltam hatva, Apa pedig egy jot evett. : ) Jovore megtanulom en is. Bejglit sutni sajnos nem tudok, de gondoltam jovore megtanulok, ha hazamegyunk majusba, majd nagymamam segit, isteni bejglije van, ha en csak fele olyan jot tudnek, de jo is lenne! Na, de, ami kesik nem mulik!
Aztan gondolkodtam, hogy jovore bizony minden mas lesz. Nimo is no es tudni fogja bizony, hogy bizony neki ilyenkor ajandek jar. Sot, jovo karacsonykor bizony mar O is az unnepi menut fogja eszegetni, mennyivel mas is lesz. Nem beszelve a Telaporol, ami ugyan iden is jart nalunk, de ugye most meg nem tudja, mi is es hogyan is van, jovore viszont talan mar varni is fogja.
Mindezeken elgondolkodva arra gondoltam bevezetem az Adventi keszulodest is. Potolom az adventi koszorut, ami iden elmaradt es kap majd adventi naptarat is, telis tele mindenfele joval, remeljuk Apa nem lesz tul szigoru. : )
Ha kedve lesz, bar meg tul picinek gondolom, de jovore suthetunk egyutt mezeskalacsot is, iden egyedul nem alltam neki, mert idom se maradt ra, de ha kicsit nagyobb lesz, akkor besegithetm biztos elvezni fogja, ahogy elusztathatja a konyhat liszttel es mezzel... : )
Szoval en mar tervezem a kovetkezo ev decemberet es alig varom, hogy lathassam, hogy hogy fog neki tetszeni a december! Nekem mindent meger, ha lathatom majd, ahogy nevet, joizuen eszik, jatszik es rendetlenkedik, vegulis azt is kell neha! Ja, es persze, nem csak karacsonykor, de akkor minden ketszer olyan szep es kellemes, meg ha rosszalkodik majd az is! : )♡
(A kepek illusztraciok, de majd felvarazsolok egy kozos, harmas karacsonyi fotot is. : ))

0 件のコメント :

コメントを投稿