2013年12月25日水曜日

Korai unneples


Ugy alakult, hogy Apa ezen a heten meg vegig dolgozik... Sajnos. En meg gondoltam, ha mar karacsony van es nem tudtunk hazamenni, akkor legalabb hivjuk meg Anyosom es Aposom. Igen, de hogy mikor? Hat ez szombat estere esett tobb okbol kifolyolag is.
Egesznap foztem es sutottem, viccen kivul. Ezenkivul meg a nagy sutes-fozes utan illett egyet porszivoznom is es el kellett pakolnom a mosott ruhakat, a vegere mar hulla voltam. Ennyire nem gondoltam volna, hogy kifutunk az idobol...
Viszont a vegeredmeny meg engem is meglepett, egyreszt mindenki jol erezte magat, aminek talan a legjobban orultem. A masik, hogy izlett mindenkinek a vacsora, aminek szinten nagyon orultem, mert azert voltak aggodalmaim. Aposom szerint arulni kene a sutemenyeimet vagy legalabbis el kene gondolkodjak azon, hogy nyissak egy cukraszdat. Nos, megnyugtatok/el kell keseritsek mindenkit, hogy ez nem fog bekovetkezni, de jol esett, hogy ennyire izlett nekik. : )
Ajandekozni kulonosebben nem ajandekoztunk en csinaltam nekik egy kisebb csomagot magyar edessegekbol, meg persze vittek a sutibol, Nimo kap majd ajandekot csak, kozos megallapodas alapjan. : )
Szoval nagyon klasszul sikerult! Tegnap volt ugyan szent este, de mi ma ajandekozunk majd, ha Apa felkelt. Kivancsi leszek, Nimo szerintem nagyon fogja elvezni az ajandekat, legalabbis nagyon remenykedem benne.
A karacsonyi menu egyebkent, brokkoli kremleves volt, valamint sajotos-baconos rantott lazac rizzsel es desszertnek, citromos keksz es sajttorta. megdolgoztam vele, epp ezert ma valami sokkal egyszerubb lesz, gulyasleves es rakott palacsinta. : ) Megbeszeltuk, hogy a heten csak magyar (de legalabbis europai) jellegu menu lesz es ezt most be is tartanam, mert mar miota nem ettunk egy jobb gulyaslevest, tenyleg... Azert lesz majd ennel unnepibb is, nem kell megijedni. : )
Hat egyenlore ennyi, most varjuk a Jezuskat! : ))
Megegyszer kellemes unnepeket mindenkinek!

0 件のコメント :

コメントを投稿