2013年9月18日水曜日

Rend a lelke mindennek

A mult heten kicsit szetszort voltam, ugyanis, hogyan gyulnenek ossze a tennivalok, ha nem egyszerre?!


・Kitakaritottam. Es ebbe most minden benne van, a furdoszoba, a szoba, a nappali es legfokepp a konyha, ahol eddig is az idom legnagyobb reszet toltottem, de sose vettem ra magam egy alaposabb takaritasnak, hat most meg volt ez is. Mondhatni rend van.
・Meg van minden gyerek holmi. Hetvegen meg azon toprengtem, hogy mi maradt ki es mi az, ami meg feltetlen beszerzesre var. Nem sok minden volt, de most mar az is meg van. Sot, a borondbe pakolas is veget ert. Most mar teljes a megkonnyebbules. 
・Apat ugy hagyom most mar magara, hogy kaja lesz majd a hutobe, minden inge ki van vasalva, az osszes munkasruhaja ki van mosva, rend van a konyhaba es minden szamara velhetoleg szukseges dolog szem elott van. A baba futont is agynemustol raktam el, szoval mindent mar csak egy mozdulattal ki kell vennie majd a szekrenybol. 
・Voltunk setalni, ugyanis megorulok annyira mozognek mar rendesen... Masfel kilometert lesetaltunk egyhuzamba es hazudnek, ha azt mondanam nem esett volna jol meg egyszer ennyi, de azert most mar csak ovatosan...




・Multkoraba tortent, hogy neki alltam "sutni". Na, nem kell tul bonyolult dolgokra gondolni, igazabol meg se tudnam mondani milyen apropobol alltam neki, mostanaban vannak eleg random elhatarozasaim...


・Jart nalunk egy taifun a minap. Az ejszaka alig aludtunk, nem azert mert felelmetes volt, az a legkevesbe sem. Sokkal inkabb zavaro volt a zaj, amit magaval hozott a csapadek mennyisegrol mar nem is beszelve. Ami pedig a legrosszabb, az a reggel es ami vele jar, hogy bizony meg kene nezni mi van a fuggony tul oldalan, odakinn az erkelyen... Egy fel oras takaritas vart rank, meg persze lett egy kisebb mennyisegu szemet es a viragaim se voltak a legjobb helyzetben, fuggolegesen valahogy sokkal szebbek. A lenyeg, hogy elment es hagyott maga utan egy kis jo idot, ami 28 foknak felel meg es 2 napig tartott, ma megint van vagy 30 fok es vakito napsutes. De kerdem en, hol van az osz igy mar lassan szeptember vegen?!
・Ez a het a 38. hetunk. Minnel jobban kozeledik a nagy nap, annal kevesbe erzem magam kismamasan. Nem az erzesre gondolok, hanem arra, hogy egyre inkabb hianyoznak dolgok es egyre inkabb mozognek mar ugy igazan rendesen. Arrol nem beszelve, hogy ez a masfel-ket het sokkal hosszabbnak tunik, mint az elmult 8 honap. Na, de csak turelem! : )
・Valamelyik nap azt hittem megorulok es majdnem vettem egy kavet... Nem, nem azt az igazi, jo eros es finom kavet, ami otthon van, hanem az itteni "tejeskavet", de aztan Apa lebeszelt rola, hogy hat azert meg se kene... Hmm, valoban, de felek O egy hetet se birna ki nelkule en meg 8 honap utan erkeztem el arra a pontra, amikor mar barmit megadnek egy kaveert. Mindegy. Kaptam helyette gesztenyes sutit, ami meg kell mondjam, isteni finom volt, de sajnos a kavet nem potolja... Bar iden eloszor ettem gesztenyet es maximalis nyugalommal, mivel semmi mas nincs benne, csak gesztenye es cukor, epp ezert csak 3 napig fogyaszthato, nekunk ket napig se tartott. : )


・Most penteken UH. Nem is akarmilyen. Az orvos azt mondta, hogy minimum egy orat ott leszunk. Ebbol lesz 3 ora is, ha a multkorit veszem alapul, ami sima UH volt, 10 perces es 2 es fel orat ultunk a 9 honap alatt eloszor... Nem tudom, hogy ezt, hogy hozta ossze.
・Apanak lesz meg egy 3 napos szabija ebbe a honapba (hetvege+hetfo), ami a jovohetre esik es nagyon remelem draga csibefasirtunk megerkezik jovohet szombaton. : ) 
・Jaj, azt hittem utolerem magam a heten es mindenkinek valaszolok emailek es uzenetek teren, de ra kell jojjek, hogy vagy mindenki gyors vagy en vagyok lassu... Mindenesetre igyekszem! : )

Osszessegeben ennyi minden tortent az elmult par napba. Aminek viszont nagyon orulnek (a kave mellett), hogy ha visszakapnam a regi agyam... Sose ereztem ennyire "hulyenek" magam, mint az elmult 8 honapba.

0 件のコメント :

コメントを投稿