2013年9月11日水曜日

Mindig a "legjobbkor"


Gondolkodtam, hogy ezt leirjam e, mert ugye "a falnak is fule van", illetve en eleg csaladcentrikus vagyok, megis neha ugy erzem, hogy a csaladombol tudnak a leginkabb felidegesiteni nehanyan...
Reszletesen nem mennek bele, mert egyaltalan nem tartom szep dolognak, hogy "kibeszelem" a csaladom tagjait, azt se tartom szepnek, hogy ezt itt leirtam, de!
Ugy orulnek, hogy ha neha tekintettel lennenek bizonyos dolgokra, mint peldaul arra, hogy gondolkodjunk mielott beszeljunk vagy, hogy legyunk mar egy igazan kicsiket tekintettel a masikra es ne mindig azt hangoztassa, hogy a masik jobb. Illetve meg egy valami, igazan halas lennek, ha nem mindig azok sertodnenek meg, akiknek egyebkent semmi okuk nincs ra. Nekem lenne, de en nem tehetem meg, mert, hogy en ugyan mire fel sertodok meg?! Vegulis. 
Csak legalabb lennenek tekintettel erre a 9 honapra, illetve a maradek par hetre, igy is volt mar eleg gondom es idegeskedtem eleget, amit valljuk be nem kellett volna...
Hat ez van. Mondanam, hogy nem foglalkozom tobbet ezzel, de hazudnek es tuti lesz meg par ilyen... De ne legyen igazam.

0 件のコメント :

コメントを投稿