2013年9月10日火曜日

Ez-az


Ma elmentem a 100 yen-esbe (olyan, mint nalunk a 100 ft-os, csak az a kulonbseg, hogy itt tenyleg MINDEN 100 yen, nalunk meg hat otthon, azt hiszem nem kell bemutatni...). Gondoltam veszek meg egy ket hasznos dolgot, mikroba rakhato muanyag mini dobozt, fenykep keretet, hajgumit (a korhazba is kelleni fog, szoval sose art, ha egy-kettovel, ha tobb van), meg ilyesmiket. Vettem egy irto cuki bekas torolkozo tartot, amugy se lett volna mar hely, ugy hogy nem csak "ugy" megvettem. : )
Amiert igazabol elmentem, de vegul nem vettem meg, az ilyen kirakhatos szonyeg, ilyen szivacsos, puha es csomo fele van belole. Igazsag szerint azert akartam a 100 yen-esbe venni, mert tok sok fajta van, marmint Micimackos, Micky egeres stb. A gond az, hogy itt darabra aruljak, nem is az araval lett volna a baj, ha nem lenne 6-8 darabbol is olyan kicsi... Igy viszont szerintem nem eri meg. Lattam a multkor a baba boltba is, de fele ennyi valasztek nem volt, bar teny, hogy ott azt hiszem 10-12db volt egy tasakba es valami 1000 yen koruli volt az ara.
Mindenesetre ez most a boltban maradt, de sanszos, hogy a hetvegen beszerzzuk, ugyan is meg kene baba zokni, sapka es egy nem tul vastag, de azert melegebb pled is. Es mivel mar csak 2-3 het van, igy nem artana, ha mar meg lennenek, rabizhatnam Apara, de felek nem sietne el a dolgot. : D


Ugyanigy vagyunk a baba nevevel is, alig van idonk, de neve az meg mindig nincs... Mar aposom kiprobalt mindenfele modszert, hogy hatha konnyebben tudunk donteni, de nem igazan haladunk egyrol a kettore... Remelem azert lassan eldol, mert eleg hulyen ereznem magam, ha a szules kozben kene meg ezen is gondolkodnunk. 
Ja, es ma nagymosast tartottam, olyan nagyot, hogy nem tudtam mindent kimosni, mert nem volt helyem, ahova kiteregessem. : D
Szoval a korhazi cuccokat kimostam, meg ugye Apa munkasruhajat es ilyesmiket, holnapra semmit sem tervezek, mert ma meg takaritottam is, ugy hogy hulla vagyok, de csutortokon kimosom az osszes babaruhat, amibol hal istennek nincs tul sok, nem vittuk tulzasba a vasarlast ruha teren, mert valoszinusitem, hogy 3 honap mulva ujra be kell ruhazzunk, szoval teljesen felesleges, de igy is itt van egy kisebb kosarnyi ruha, meg torolkozo, meg hasonlok. De, ha ezt letudom csutortokon, akkor kijelenthetem, hogy vegeztem, teljesen! : )

0 件のコメント :

コメントを投稿