2013年7月31日水曜日

Pont rosszkor...


Nem tul kellemes, de tul tokeletes lenne, ha mindig csak jo dolgok tortennenek... Azt mondjak a melypont azert jo, mert onnan mar csak jobb lehet, hat ugy legyen. 
・Az elmult par napba nem vagyok a toppon, sot. Probalom nem kimutatni, hogy neha ritka szarul vagyok (lelkileg), de neha en sem birom mar, mondjuk hal istennek ezek altalaban akkor buknak ki, mikor egyedul vagyok, igy legalabb nem kell magyarazkodni senkinek.
・Barki barmit mondd, nekem a siras segit. Nagyon is. Mikor osszegyulik minden, egy este egyedul, egeszen megnyugszom egy doboz zsepi tarsasagaba. Bar sajnos nem hosszantarto, de legalabb adott pillanatban megkonnyebulok.
・Eddig sokszor fogtam a honvagyra azt, hogy neha ennyire kiborulok, de ra kell jojjek, hogy ez teljesen mas... 
・Neha azt is gondolom, hogy rosszkor jottek ossze bizonyos dolgok es ha akkor maskepp csinalok mindent akkor talan kicsit maskepp erznem magam...
・Ami leginkabb zavar, hogy ezek a melypontok nincsenek tul jo hatassal semmire. Nem nagyon tudok enni, erzem, hogy gyulik a stressz es neha ideges is vagyok, ami tudom, hogy most pont nem tesz jot, de nem tudok mit csinalni...
・Az, ami a leginkabb elszomorit, az, hogy nem ugy eltem/elem meg ezt a 9 honapot, ahogy kellene vagy kellett volna, mert tul sok minden jott ossze... Pont ezert meg raadasul iszonyatos lelkiismeretfurdalasom is van es szegyellem is magam...
Nem szoktam beszelni arrol, ami bant, mert csak rosszabb, ide se irtam/irok semmi konkretat, mert nem gondolnam, hogy barkit erdekel, azt meg fokepp nem, hogy az segitene, ha novellakat irnek valami olyanrol, ami elegge padlora visz. 
Baromira nem jokor jott ez most, de mit tudjak csinalni? Csak bizni tudok abba, hogy elmulik vagy legalabb is enyhul es jobb lesz minden. 

0 件のコメント :

コメントを投稿