2013年7月24日水曜日

A 22.


Csak igy par szoban. Most eloszor erzem magamon, hogy oregszem. De viccen kivul, emlekszem a 18. es a 20. szulinapom ugy vartam, a 21 mar kevesbe dobott fel, a mostaninal meg hat kimondottan erzem az ido mulasat.
Jo, sok minden tortent az egy ev alatt, de nem gondoltam volna, hogy ez igy osszessegeben ennyire "megvisel". 
Tavaly meg buliztam (olykor-olykor), meg szorakoztunk a baratokkal, szuleimmel laktam es minden sokkal konnyebb es masabb volt. Most minden megvaltozott az egy ev alatt, en fozok, en vezetem a haztartast, mar csak ketten lakunk Yoshiroval stb. Raadasul varjuk a kis csibefasirtot is. Olyan fura, hogy ennyi minden valtozott egy ev alatt.
Ez most lehet kicsit panaszkodasnak tunik, pedig semmi ilyen nincs a hatterbe. : ) Igazsag szerint senkivel, semmiert se cserelnek, mert legalabb olyan boldog vagyok, mint anno. Csak olyan fura volt vegig gondolni, hogy egy ev alatt mennyi minden tortent. Az pedig engem olyan nagy boldogsaggal tolt el, hogy most mar lassan sajat csaladunk lesz. : )
A tegnapi szulinapozas egyebkent jol sikerult, ettunk, ittunk (nem alkoholt, nalunk az nincs), beszelgettunk stb. Olyan kis romantikus volt. : )
Am. az elmult par hetbe ritka jo kedvem van, csak tudnam vajon mire fel? : D

0 件のコメント :

コメントを投稿