2013年7月12日金曜日

Heti vicces tortenetek

・Kedden itt volt anyosom elmentunk erre arra, meg beszelgettunk egy csomot. Szoba jott az eves, hogy megjott a meleg es nem igazan tudok ilyen idobe enni... Mire O vagy felre ertett vagy nem akarta megerteni, de masnap beallitott egy csomo kajaval, hogy ennem kell, mert szegeny gyerek! De, hogy ezekbe kevesebb kaloria van, szoval nyugodtan megehetem. : D Az elejen se a kaloriakrol volt szo, hanem a melegrol, de ugy latszik csak a lenyeget nem hallotta. xD
・A heten eletembe eloszor, ugy akartam mosni, hogy csak a mosasra varo ruhakat felejtettem el belerakni a mosogepbe... Hat kicsit megdobbentem mikor oldalra neztem. : D
・Voltunk vasarolni anyosommal. Ez a 7. honap es 6.5kg-t hiztam, de az L-es polo, ami meg csak nem is a nyulos fajta meg mindig ram jon, de a merleg mindig tobbet mutat... Szamomra erthetetlen. : D
・Milanoit foztem nyitom ki a suritett paradicsomot, aminek a fele telibe talalt. Mikor tukorbe neztem szo szerint rohogogorcsot kaptam... xD Mikor meglattam, hogy jutott mashova is a lakasba, akkor meg majdnem szivinfartust....
・Ma reggel csinalom draga ferjem uzsonnajat, mire kiveszem a dobozt raknam bele a rizst es egy telefon tolto fogad... Hmm. Szep. : D
・Bemegyek a szobaba egyik este es az a latvany fogad, ahogy ferjem a babakocsival szorakozik, legalabb elojonnek az apai erzesek. : D

0 件のコメント :

コメントを投稿