2013年7月18日木曜日

Mar majdnem "vegre"!


Es mar tenyleg "mindjart"! El se hiszem, de tobb, mint fel ev utan ugy nez ki lesz csibefasirtnak rendes neve. : D 
Csak azert irtam, hogy mindjart, mert en meg a magyar nevevel kapcsolatba megprobalok tenni meg egy probat a valtozasra, remelem sikerul. Bar ferjem meggyozhetetlen vagy egyszeruen csak mindig tovabb porgeti a kereket. De most meg egy utolso probat teszek es aztan eldol 100%-ra. Azert orulok mert bar meg van 2 honapunk az erkezeseig, de jo lenne, ha neha mikor beszelek hozza a neven szolithatnam es nem kene mindenfele "becenevet" raaggatni.
Szoval remelem megtudunk egyezni es a jovo hettol mar a neven lehet szolitani. : D Egyebkent kemeny harcot vivtunk a nevevel, a vegen en voltam, aki azt mondta, hogy nekem mar mindegy csak legyen valami, nem mondom, hogy ezt a kijelentesem megbantam, de egy kicsit meg finomitanek rajta.
Azt meg nem tudom leirom e meg szuletes elott, majd meglatom, de az en lelkem mar felig megnyugodott, hogy van neve. Az elet nagy problemai, tudom. : D Anno azt hittem a babakocsi vasarlason kivul nem lesz nehezebb dolgunk, de lett... Mindenesetre most mar ennel nehezebb dolog nem var rank en ugy erzem, gondolom ezt persze majd visszaszivom miutan meg lesz a baba, de en mar lelkiekben az almatlan ejszakakra is felkeszultem, szoval tul sok varatlan dolog nem erhet. : D De, ha megis, majd megszokom.
Szoval itt tartunk most. : ) 

0 件のコメント :

コメントを投稿