2013年2月12日火曜日

Picur ♡


A nagy dolog, amirol eddig nem irtam, mert meg tul korainak tartottam, most eljott az ideje, hogy irjak rola. Kis babank lesz! Az oromunk hatartalan es nagyon nagyon varjuk! : )
Igazsag szerint orvosnal meg nem jartunk, az ok igazan egyszeru, jovohetre adtak idopontot, a baba erkezest is csak a tesztnek hala tudjuk, amibol kettot is csinaltam, biztos, ami biztos. Ugy hogy most mar csak az orvos lelkesito es megnyugtato szavaira vagyunk. De nagyon nagyon!
Sajnos a felelmeimet nem tudom felretenni, nem gorcsolok, nem panikolok, de azert tartok egy ket dologtol. Peldaul a szulestol. A mostani legnagyobb felelmem, tobb szempontbol is. De errol majd kesobb, egy orvosi megbeszeles utan. 
Meguszni latom a hanyos idoszakot (bar ezt lehet most kiabaltam el), ugyan is eddig egyszer se hanytam, azt nem mondom, hogy jol viselem, mert a visszatero hanyinger nem igazan boldogit, foleg mikor fozok, az ugy duplan szornyu... Az egyetlen dolog, ami hasznal es, ami egyben annyira nem is jo talan, az a buborekos asvanyviz, pontosabban asvanyviz helyett Sprite, mert hogy itt nincs szensavas asvanyviz, csak sima, az meg nem hogy segit, de neha meg rosszabit is a helyzeten, ugy hogy ez ilyen szukseg megoldas, gondoltam a Cola, Fanta es tarsai kozul meg mindig ez, ami talan a legveszelytelenebb. Leszoktam a kaverol, arrol a napi egy poharrol is, amit neha nagyon hianyolok, de megallom, hogy nem iszom meg. Az eddigiek fenyeben meg is a legrosszabb a faradtsag. Ami a napokban olyan szintre lepett, hogy kepes egy nap 3-4-szer is aludni 20 perceket. De ha nem is alszom, akkor is iszonyat faradt vagyok.... Remelem idovel jobb lesz, mert ez igy azert nem tul biztato. Az etkezes annyira nem valtozott, bar most meg az eddigieknel is tobb zoldseget es gyumolcsot eszem, mindent 36396-szor megmosva. Illetve az utobbi idobe a leveseken kivul mas etelbol nem sokat birok megenni, a szilardabb fajtabol... Ha ragondolok is hanyingerem lesz rogton.... 
Egyebkent mas gond nincs. : ) Jol erzem magam, a jokedvem cseppet sem valtozott, szoval remeljuk a legjobbakat! Es nagyon nagyon varjuk a kis picurt! : )

1 件のコメント :

  1. Itt is gratulálok még egyszer!!! ^^
    Nagyon vigyázz magadra, meg a picurra!! De biztos nem lesz semmi baj! ;)
    Várom a beszámolót a továbbiakról! *.*

    返信削除