2013年2月21日木曜日

Az orvosnal


Hivatalosan is kisbabank lesz, annyira, hogy ma lattuk rola az elso ultrahangos felvetelt, irto cuki mar most! : )) Nagyon pici, nagyon cuki es mar 8 hetes.
Ja, igen. En olyan nyugalommal mentem be a korhazba, mint meg eletembe soha. Ez is biztos jele annak, hogy ketten vagyunk, de maskor meg a haziorvosnal is panikba estem. Szoval baromi macera itt a korhaz, szerintem, de ez sajat velemeny es valoszinuleg azert mondom ezt, mert otthon tok mas.
Meg vagyok merve, mindenhogy. Es sajnalattal veszem tudomasul, hogy oregszem, vagy valami tortenik, mert 4 cm-el vagyok alacsonyabb, mint 5 evvel ezelott.... Hat nincs mit tenni ez van. : ) Persze az is lehet, hogy anno elmertek es sose voltam annyi amennyi, vegulis mar nem tudjuk meg, ugy hogy kar agyalnom rajta.
Viszont elso vizsgalatra teljesen egeszsegesnek tununk, mindketten. Ez azert eleg nyugtato a szamomra. Marcius 15-en lesz ujabb ellenorzes, igazabol akkor lesz meg egy labor, igy teljes egeszebe, meg ez meg az. De egyaltalan nem izgulok. Azt gondolom, hogy semmi latszatja nincs annak, hogy barmi komoly bajom is lenne, nem faj semmim, nem szedek semmilyen gyogyszert, egeszsegesen eszem, amennyire csak tudok, mi baj lehetne? Kulonben meg, ma eletem legjobbjat mertuk a vernyomasomon. Sose volt meg ennyire jo, mert, hogy nekem mindig magas volt, hat ma nem. : )) Ugy hogy teljesen optimistan allok minden vizsgalathoz, aminek meg ki kell esetleg derulnie, egyszer ugy is kiderulne.
Egyebkent itt az orvosok es minden apolo es korhazi alkalmazott, valami iszonyat kedves. Mosolygosak es mindenbe segitenek, ha nem ertek valamit akkor annyiszor mondjak vagy magyarazzak, hogy ketely ne maradjon es az orvosunk nagyon kedves. Sot teljesen kompromisszum kesz, megkertem, hogy ha lehetne, ugy kapjunk idopontokat, hogy ferjem is jonni tudjon, mert, hogy meg is csak orvos es ha nem ertek valamit legalabb egyikunk legyen teljesen kepbe. Es minden szo nelkul beleegyezett, bar utana az apolono megjegyezte, hogy akar egyedul is mehetek egy ido utan, mert nem gondolna, hogy nyelvi problemak vetodnenek fel. Jol esett es orulok, hogy o jobban hisz bennem, mint en magamba, de megis csak megnyugtatobb nekem, ha valaki 100%-san erti a dolgot.
Szoval ennyit az elso korhaz latogatasrol. Remelem utana se lesz semmi problema. Most mar mindenki megnyugodhat. : ))
Meg valami, varhato szuletesi ido, oktober 2. : ) Nagyon jo volt hallani, mert igy nem kell a baromi melegbe szenvedni majd. Igaz igy meg nagy pocakkal huzom ki a nyarat, de az legyen a legkevesebb. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿