2013年2月3日日曜日

Az egeszseg fontos

Mostanaban meg aztan foleg. Kedves ferjemuram, azt mondta tegnap, hogy jot fog tenni nekem, ha hetvegenkent szivok egy kis friss levegot, ezert elvitt "videkre" (nalunk is videkebbre) nem messzire, de volt vagy mas fel ora kocsival. Elmentunk a hegyekbe, mert hogy allitasa szerint (es milyen igaza van!) ott a legfrissebb es legtisztabb a levego. Nem fejszelloztetes szempontjabol mentunk, bar annak se volt rossz. Mostansag kicsit valtoztattam az etrendemen es tobbet jarok el egyedul is setalni (de persze, csak ha jo ido van) mert, hogy biztos jot tesz majd. Nos, ez a kirandulas ennek okan tortent meg, igazsag szerint nagyon nagyon jo volt! Tobb mint jo. Viszont a 300 akarhany lepcsofokot fel a hegyre kihagyhattuk volna igazan, teny hogy jot tesz, de a jelen helyzetbe a vernyomasom is kisse befolyasol... Meg mondjuk a nem tudom hany meteres, ilyen jobbra-balra hinbalodzo hidon valo atkeles nelkul is meglettem volna ugy erzem, mert mikor kezdjen el fujni a szel, ha nem akkor mikor mi megyunk keresztul rajta, raadasul alattunk a folyo, ami ki tudja milyen mely es milyen hideg?! Szep volt, meg izgalmakban gazdag, de azert legkozelebb en lehet inkabb kerulve korbe setalok. : )
 

 

 

 
Hmm. Viszont tenyleg nagyon szep volt, allitolag nyaron meg szebb. Majd meglatjuk, de szerintem visszamegyunk mi meg hamarabb is. Egyebkent nem tudom ki, hogy van vele, de szerintem ilyen kis falvakban, meg egyebkent is videken olyan jo hangulat van. Teljesen mas es neha nagyon is jo kicsit kimozdulni a varosbol. Mi mostanaban egyre gyakrabban megyunk ilyen helyekre, de jot is tesz szerintem. Meg hat, nem utolso sorba, ugye a termeszet sok meglepetest tud okozni. Peldaul itt talalkozhattunk volna majmokkal is, meg egyeb allatkakkal, de sajnos nem sikerult, Yoshiro szerint elkoltoztek. : ))




 


Na, hat ez volt tegnap es meg mindig nincs vege a hetvegenek. Ez persze nem rossz, de nem is jelenti azt, hogy mar elmegyunk valahova, kiveve a postat es a boltot. : ) Ja, es persze meg Yoshiro nyomtatot keres az egyik baratjaval, en addig ki mostam, kiteregettem, kitakaritottam, elmosogattam, rendet raktam es megirtam ezt a bejegyzest is. Ket ora alatt. : ) Bar minidg ennyire sikerulne beosztani az idom. Mondjuk meg van mara par elintezni valo dolog, ugy hogy, hol van meg a veg, de hogy holnap csak pihenni fogunk, az is biztos.





1 件のコメント :

  1. Úúú de jóó!!! Én kipróbáltam volna azt a hidat!!! :DDD Am mikor ketten vagytok egy képen, akkor ki fényképez??? :D Meg szoktatok valaki kérni?? :)

    返信削除