2012年12月6日木曜日

A tobb, mint fel ev hozadeka...


...hogy romlik a magyarom. Nem tudom, hogy eddig hanyan olvastak el az elozo (tegnapi) bejegyzesem, de en ma igen es legalabb 5 ertelmetlen mondattal talalkoztam benne... Most vagy ritka figyelmetlen vagyok es pluszba meg el is gepelek par dolgot (ami egyebkent, nem titok megesik egy parszor..) vagy pedig emlekezet kihagyassal kuzdok es azt hiszem leirtam, de kozbe nem es emellett akkor meg latni se latok ezek szerint rendesen mert nem veszem eszre, hogy a mondat alanya vagy allitmanya hianyzik. Ja, es akkor mar a helyesirasomat meg se emlitem.... Majdnem sokkot kaptam mikor most meglattam. D:
Gondolkodtam rajta, hogy ugy hagyom, legyen mindenkinek egy "jo" napja, de rajottem, hogy igy alig lehet vegig olvasni. Szoval... Nem tudom mi lesz meg, de lehet neki allok magyarul tanulni, mert hat ez nem eppen egy jo pont, hogy elfelejtek irni. Mellesleg megjegyeznem, hogy tuti igy is van eliras vagy helyesirasi hiba minden bejegyzesembe, de hat most na. Nem vagyok ra buszke, de majd, majd, nem tudom, ujra tanulok irni. : )
A tobbit vissza se mertem nezni, szoval... Nem is fogom valoszinuleg, majd innentol max. jobban figyelek. Bocsi mindenkitol, aki erre jar es olvassa. Feltetelezem nem eppen "szemet gyonyorkodteto", de hat most na. Majd igyekszem. : ))


UI.:  Az ekeztek szandekosan nincsenek. Es ha akarnek is szenvedni a japan billentyuzetes gepen, hogy megtalaljam a magyar ekezetes betuket, hosszu "i" betum akkor se lenne, szoval tudom, hogy az "ir" szot hosszu "i"-vel irjak, csak nincs! Kis kibuvo tudom, de nem minden, hiba az en hibam. : ))

0 件のコメント :

コメントを投稿