2012年12月25日火曜日

☆Karacsony☆


Hat, hol is kezdjem. Sokkal sokkal jobban alakult a karacsonyunk, mint amire szamitottam. Delelott csinaltam egy gyors takaritast (ami meg hatra maradt), utana sutottem sutit, meg pogacsat. Utana kis pihenes, majd este ajandek bontas es vacsi. Sult pulyka volt, majonezes kukorica salataval, meg paradicsom salataval, es rizzsel, meg persze zoldsegleves. Olyan jo karacsonyi hangulata volt meg igy is, hogy nem halaszle es toltottkaposzta volt, bar azert kicsit hianyoltam, na de majd legkozelebb. Igazsag szerint halaszle azert nem volt, mert Yoshiro annyira nem szereti, megeszi, ha muszaj, de nem favorizalja. Toltottkaposzta pedig a savanyu kaposzta hianya miatt nem volt. De megoldottuk es a sult pulyka is legalabb annyira finom volt. Vacsi utan volt meg karacsonyi film nezes es tea sutivel. Tenyleg jol sikerult! : ) Ugy hogy nem panaszkodhatunk. Meg anyuekkal is tudtam egy kicsit beszelni tegnap skype-on, ugy hogy egy picit meg csaladiasra is sikerult... Ma Yoshiro dolgozik sajnos. : ( De szombattol szabadsagon lesz! Alig varom! : ))
Mivel ma 25-e van, igy meg nem kestunk el vele, Nagyon Boldog Karacsonyt Kivanunk Mindenkinek! : ) ☆メリークリスマス!☆ Merry Christmas!☆
 

0 件のコメント :

コメントを投稿