2012年11月29日木曜日

Amikor semmi se jon ossze...


Hat, hat. Ahogy a cim is mutatja, nem nagyon akarnak nekem osszejonni az eltervezett dolgok, mondjuk megszokhattam volna mar, de valahogy mindig remenykedem. Nos, az egesz ugye kezdodott azzal, hogy nem tudok hazamenni karacsonyra.... A baj, az, hogy most mar kezdem is erezni ennek hianyat, ugyan is valamelyik nap olyat sirtam... Ha felallitottam volna egy gyerek medencet, lehet felig megtelt volna. Mindegy. Ebbe az egyetlen jo, az, hogy legalabb nem szent este jott ki rajtam es nem akkor veszi el a kedvem mindentol. Aztan, ebbe beletorodve, gondoltam majd csinalunk itt Yoshiroval szep kis karacsonyt ketten (ami persze nem egyenlo az otthonival, de most mit csinaljak?!). Gondoltam, csinalok toltottkaposztat, hat meg ha talalnek savanyu kaposztat... Igy, hogy meg egyenlore hallani se hallottam arrol, hogy van e itt vagy sem, lemondtam rola (nagy nehezen), helyette lesz "harcsapaprikas" (nem harcsabol), mert ha mar hal se lesz, akkor az a vilag veget jelenti. Ez az egy biztos pont van, meg persze a gulyas leves es a madartej (amihez hal istennek minden van). A kovetkezo dolog az lett volna, hogy penteken feladjuk anyueknak, meg apueknak az ajandekokat. De aztan... Apae, es Palie is hianyzik meg, plusz tegnap rajottunk, hogy nincs festek a nyomtatoba.... Komolyan mondom, nem tudom mi ez, karacsonyi osszeeskuves ellenunk, vagy nem tudom... Mindegy. Ha penteken nem is, de remelem legkesobb hetfon feltudjuk adni, es meg karacsony elott oda is er. 
Nem tudom meg mi johet ezutan, de remelem, hogy mar csak a jo... A karacsonyi keszulodesbol is meg egy csomo minden hatra van es iden nem akarom az utolso pillanatra hagyni, ugy mint tavaly... De szerintem, fogok en meg az iden is kapkodni eleget... : )

0 件のコメント :

コメントを投稿