2012年10月4日木曜日

DOA


Rovid idon belul olyan bamulatosra fejlesztettem a kepessegeimet a Dead or Alive PS jatekba, hogy valamelyik nap nyertem Yoshiro ellen. Azt hozza teszem, hogy O mar csinalja egy jo ideje es hat vert izzadtam mire egyszer sikerult megvernem, termeszetesen azota se... Szoval az orom rovid volt, tegnap szinten 3 jatekbol, harmat elbuktam, de majd egyszer lehet megint mazlim lesz. : D
Viszont remek szorakozas, esos napokra vagy ha jon taifun es sehova se lehet menni. Egesz gyorsan telik vele az ido.
Ja, valamelyik nap kielemeztuk a karaktereket ugy nagyjabol, nekem van kedvencem. Yoshironak ketto is. De vannak benne nagyon szerencsetlen es bena karakterek is... Egy ketto olyan, mintha egyedul jatszanak, de nemelyik meg az elso ket percbe lever... : / Hat nem baj majd belejovok, bar azert fuggo nem leszek azt mar most latom, annyira sose vonzott. Csak ez ilyen jo kis verekedos, van min levezessem a feszultsegem, ha felhuz valaki...

Szoval ez egy klassz jatek! ☆


☆LeiFang ~ レイファン☆

0 件のコメント :

コメントを投稿