2012年10月4日木曜日

☆GTO☆

Yeeeey~~ Vegig neztuk a GTO-t! Hat en igazsag szerint eleg ritkan nezek doramakat, nem tudnam megmondani miert. Talan nincs vagy nagyon keves olyan szemely van, akiert "rajongok" es doramaba jatszik. Filmeket gyakrabban nezek, valahol jobban is szeretem es egyebkent is a horror a film kategoria all hozzam legkozelebb. Tehat az, hogy doramat nezek valahol ellentetbe all sajat magammal. De van olyan dorama, amit tobbszor is megneztem es a mai napig imadom. Most az uj favourite a GTO, amibol tegnap elott egy special resz volt, mert 2 es fel oras volt es annyira jo volt, de annyira!☆ Csak ajanlani tudom! Amugy is Jackie Chan fan vagyok, az osszes filmjet lattam mar es talan ez kicsit akcio teren elegge hasonlit, de legalabbis a verekedeses resze tuti! : D Szoval hatalmas kedvenc!☆ Nagyon remelem, hogy ezt valahogy folyatatni fogjak meg, mert szivesen elneznem meg egy jo darabig.
Btw, GTO, a foszereplo Kurosawa Ryouhei (黒澤良平) vagy mas neven AKIRA ~ from EXILE. Ebbol az egy mondatbol, szerintem teljesen evidense valt, hogy innentol kezdve EXILE-t is nagy elonybe fogom reszesiteni, akarcsak eddigi kedvenceimet. ; )



☆EXILE - Tribe☆




0 件のコメント :

コメントを投稿