2012年9月4日火曜日

OMG!


A napokban tobb furcsa dolgot is eszrevettem magamon. Kezdem azt erezni, hogy eljapanosodok... Valamelyik nap, mikor vacsoraztunk, kibontottam egy nattot, hogy megeszem, pedig megmertem volna eskudni ra, hogy tavaly meg a szagat se nagyon tudtam elviselni. Majd felhivott anya valamikor a hetvege fele, es moshi moshi-val kezdtem a beszelgetest. Anya megdobbent nyilvanvaloan, de akkor mit mondjak en?! Na, mindegy, gondoltam veletlen, vegulis elotte egesznap csak a japant hasznaltam, miert is vagyok meglepve? De mikor eljutottam arra a pontra, hogy eves kozben eszrevettem, hogy szurcsolom a ramen-t, na akkor egy ilyen kultursokk igy magaval ragadt. Ez most komoly?? Arrol nem beszelve, hogy megkerdezik mi bajom, mindig azt mondom, hogy semmi, meg akkor is, hogy ha, de van valami bajom. Mar mesterire fejlesztettem az erzelmek elnyomasat azt hiszem, nem kellett hozza tul sok ido... Ja igen, sokszor keresem a magyar szavakat, nem, nem tudok jobban japanul, mint magyarul, szoval ez a veszely nem all fent, viszont sokszor meg is, beszelek mondjuk baratnoimmel, neha 1-1 perces hatas szunet, mig eszembe jut a magyar szo... Hat csodas. 
Azert mely nyomokat hagyott mar ez a 4 honap is, ugy erzem. Mi lesz, ha elkezdek dolgozni? D: Uristen, vissza kell szerezzem surgosen a regi enemet!
Ja, es ugye, ez csak par dolog, ki tudja mi van meg, amire meg nem figyeltem fel! Ideje lesz kicsit jobban oda figyelnem magamra, nem lesz ez igy jo... 

0 件のコメント :

コメントを投稿