2012年9月4日火曜日

Random seta

Vasarnap delelott valami horror sorozatot neztunk, ami annyira felelmetes volt, hogy hangosan nevettunk rajta. Aztan gondoltunk egyet utana, hogy tok jo ido van es Yoshiro hegedu oraja is csak 18:30-kor kezdodik, igy elindultunk egy szamunkra meg ismeretlen hely fele, eloszor voltunk itt. Igazabol egy nagyon szep park volt, patakkal, mini vizesessel, hiddal, erodvel, heggyel, szoval setara, beszelgetesre, satorozasra, gyerekekkel valo kiruccanasra teljesen idealis hely. Itt a mi varosunkba. Ez volt a legszebb, mikor rajottunk mennyi helyen nem voltunk meg a sajat varosunkon belul. De majd most szep lassan igy a hetvegeken megnezegetjuk, a meg nem latott helyeket! Szeretem a varost, ahol lakunk mert szep, annak ellenere, hogy videk nagyon sok latnivalo van itt, vizesesek, parkok, var etc. es ugye evszaktol fuggoen egyik szebb, mint a masik. (^___^) Masreszrol, nem kell allandoan a tomeget kerulgessem, mint a nagy varosokba, arrol nem is beszelve, hogy helyben van, szoval nem kell a vonatra varjak, vagy rohanjak es kocsival meg ingyenes a parkolas. Szoval nagyon praktikus! 
Na szoval, elmentunk a parkba, hat nagyon szep volt! Legalabbis mi nagyon elvesztuk! Volt egy hid, amin atlehetett menni a masik oldalra (mily meglepo : D). Meglattam es elkezdtem szaladni fele, hogy menjunk itt! Hat eletem legrosszabb otletenek tartottam, mikor egy oriasi pokhalo kozepebe futottam bele, amitol aztan sikoltozva visszafutottam, majd mikor megfordultam lattam, hogy a hid egyik oldalan egy mocskosul nagy pok log, na kesz, ennyi volt, hogy a hidon menjunk at. De persze Yoshiro, hogy majd O megy elol, nem akartam mondani, hogy attol meg a pok nem fog arrebb menni... Na mindegy, szerintem elszoritottam a kezebe a verkeringest, de atmentunk a hidon, majd mentunk a pokos erdon keresztul, mire a kozepen ki volt irva, hogy nem lehet tovabb menni, szoval vissza a hidhoz....

 
 

Szerencsere, anelkul visszaertunk, hogy rank maszott volna akar egy is.
Aztan setaltunk tovabb, talaltunk egy kis vizesest, ahol a patakban apuka a gyerekeivel kis rakokat gyujtogetett, majd odebb a parkba pedig tobb csalad is a fube ucsorogve uzsonnazott, jatszott, volt, aki meg satrat is vert. (^___^)
 
 
 

Arrebb pedig egy ut felfele a hegyre, mi nem mentunk fel vegig, csak egy darabig, mert aztan elfogyott az ido, sajnos. 

 

Mentunk vissza a kocsihoz, mert menni kellett Shizuoka-ra a hegedu orara. De nagyon jo kis delutan volt! (^____^) Szerintem kovetkezo hetvegen is ellatogatunk valami hasonloan kellemes helyre!
Shizuoka-n tul sok mindent nem csinaltunk. Amig Yoshiro hegedult, en Harry Pottert olvastam, meg mindig mindenki nagy meglepetesere, hogy eltudom olvasni a kanjikat. Nos igen, hellyel kozzel. ; ) Utana pedig tettunk egy kort a CD boltba meg setaltunk egy rovidet, nagyjabol ennyi volt a hetvegenk. Szombaton semmi sem tortent, azert se irtam rola semmit.
Viszont mostanaban hatalmas kesztetest erzek arra, hogy elmenjunk a Disney Land-be, sose voltam meg, viszont imadom a Disney meseket, meg vidampark, a nevebe is benne van, hogy csak jo lehet, foleg ha Kapibara san-nal egyutt mehetek!  
♥ (^____^) Szoval ez lesz majd a kovetkezo, nagyobb kirandulasunk, amire azert meg sporolnunk kell egy kicsit... : D


PS.: Annak ellenere, hogy szeptember van, meg mindig iszonyat meleg, kicsit felek, hogy sose lesz mar jo kis oszi ido... De mondjuk karpotoljon a latvany, hogy meg mindig lehet viragzo fakat latni, meg szeptemberben is! (^___^)



 

0 件のコメント :

コメントを投稿