2016年11月9日水曜日

3 eves statuszvizsgalat

Hat a tegnapi nap az csucs volt. En meg ilyennek Nimot nem lattam, hasonlonak igen, de ilyennek soha. Mikor elindultunk a vedonohoz annyira cuki volt, semmi gond, mosolygos, vidam. Aztan mikor megerkeztunk minden megvaltozott... A legnagyobb problema az volt, hogy Nimo koran kelt es mivel 13:00-ra kellett menni mar tok almos volt, ugyhogy leultunk a padra es 5 perc utan elaludt, sejtettem, hogy nem lesz ennek jo vege, de mondom, ha semennyit sem alszik lehet meg rosszabb lesz a helyzet, ugyhogy gondoltam mig nem hivnak be had aludjon. Na, es ami ez utan jott az valami borzalmas volt... Ez mar nem is hiszti, ez nem tudom mi volt, ugy uvoltott, hogy azt elmondani leirni nem tudom, de olyan dolgokon is foldhoz vagta magat, amirol egyebkent tudja, hogy nem faj, mint, pl.: a merlegre allas... Gondoltam magamban ennel mar csak fajdalmasabb dolgok tortennek az eletben, ugyhogy ezt nyugodtan megtehette volna, hogy 2 masodpercre raall, dehat... A fogorvosnal volt a legrosszabb a helyzet, viccet felreteve es minden tulzas nelkul negyen(!) fogtuk le es meg igy is alig birtak kinyitni a szajat... En mar nem tudtam eldonteni, hogy sirjak e vagy nevessek, de a fogorvost parszor lattam, hogy elnevetne magat, mert a teny, hogy 4 felnott ember nem tud le fogni egy 3 evest mar onmagaban eleg hihetetlen, latszik, hogy egy par eve szakmajaban dolgozik mar, mert azert bar kinkeserves munkaval, de megnezte, amit meg kellett, Nimo fogai epek, semmi gond nincs veluk, azt mondta, ahhoz kepest, hogy maganak mossa ugyes munkat vegez, ugyhogy legalabb egy dicserettel tavoztunk a nagy harc utan.
Utana volt egy masik orvos, aki ugye meghallgatja, megnezni a torkat stb. Na, O el is nevette magat, mert nem birtam megforditani, egyszeruen nem engedett el, de ott mar en is nevettem, mert gondoltam ilyen nincs, de tenyleg. Ott is minden rendben volt, aztan nagy nehezen sikerult berakni a centi ala es raallitani a merlegre, ugyhogy ugy megkonnyebbultem volna, de mondtak, hogy meg kene szemet vizsgalni, na itt mar legszivesebben hazamentem volna, de szerencsere jatekos verzioval 20 perc alatt vegeztunk (mig mas gyerek 10...), Nimo szeme, mint a sase, meg a vedono is meglepodott, a hallasat itthon kellett letesztelni, azzal nem volt gond, mert en szoktam neki suttogni, ugyhogy az pikk-pakk megvolt, teljesen jol. A vegen mar csak konzultacio volt, ahol egy fiatal lany ment jatszani a gyerekekkel, mig a szulok megbeszeltek az esetlegesen felmerulo problemakat. Nekunk nem igazan van, de azert gondoltam megemlitem, hogy most kezdett el ugy probalgatni beszelni, illetve, hogy lusta enni, pedig tudna. A vedono is vakarta a fejet, de mondta, hogy suru dicseret, ha valamit megcsinal a beszeddel meg nincs baj, vannak japan gyerekek, akik csak 4 evesen beszelnek ugy, hogy parbeszedet tudj veluk folytatni, azt mondta az is teljesen normalis, hogy a mondatot a 2 nyelvbol rakja ossze, mert biztos van szo, ami egyiken hamarabb jut eszebe, mint a masikon, ezt kesobb az ovi megoldja majd, hogy megertse vannak helyek, ahol nem ertik meg az egyiket es csak a masikon tud kommunikalni. Az evesre azt mondta, hogy adjam oda neki a kajat es, ha 2 falatot eszik, akkor csak kettot, de dicserjem meg erte, aztan megetethetem a tobbivel, szerinte, ha megerti, hogy ez jo dolog, akkor naprol napra tobbet fog megenni magatol, ugyhogy nem lesz ez problema, mire oviba megy tuti megeszi majd magatol az ebedet, foleg, hogy latja, hogy mas is igy csinalja es meg motivalobb lesz, amiben egyebkent tok nagy igazsag van. Proba szerencse! : )
Osszegezve semmi problema, egeszseges, mint a makk! Eleven, cuki, vidam. : )
Mindenesetre nem vagyunk nagyon orvoshoz szokva, ahogy az abra mutatja, Nimo nem igazan birja oket, teny, hogy egy kezemen meg tudom szamolni hanyszor voltunk, de nem is akarok surubben jarni, inkabb majd valahogy elmagyarazom neki, hogy azert mert ki kell nyitnia a szajat, meg nem feltetlen tortenik fajdalmas beavatkozas. : ) Legalabb tul vagyunk ezen is!

2 件のコメント :

  1. Úgy rémlik, én is jártam már így, hogy Zalán elaludt a rendelőben, ő beteg volt, úgyhogy azért ájult be. Én is hagytam aludni, aztán kivártam a sorom. Szundizott szerintem vagy fél órát....Persze morcos volt ő is a doktornéninél, még jó, hogy produkálni kell kellett magát,csak tűrni, hogy megvizsgálják. :))

    返信削除
  2. Hat Nimo meg mindig alszik neha 2-2,5 orat napkozbe, ezert a 30-40 perc szerintem legmelyebb almabol zokkenthette ki vagy nem tudom, de ilyennek meg nem is lattam... Mindenesetre a vedonovel utana szoba se akart allni, ugyhogy hiaba kerdezgette, semmire nem volt hajlando... Mondjuk utolag O is megjegyezte, hogy ez a 13:00 nem a legjobb idopont... : (

    返信削除