2016年9月24日土曜日

Igy kezdodott az osz...

・Elmentunk hegyet maszni megint, 3/3, vegeztunk is! Nagyon jo volt, a legszebb reszet hagytuk utoljara! Utana pedig volt galamb kergetes es hal etetes is, egy bacsi hozott ki Nimonak kenyeret, nagyon kis kedves volt! Aztan megmutatta neki, ha elkezdi etetni oket, kb az osszes odaszall, Nimo orome persze felhotlen volt, mert ennyi madarat egy helyen... ; )

 








・Allatkerteztunk, mert a mult het szombatjan meg mindig 34 fok volt es ragyogo napsutes!








・Voltunk jatszohazban is, mert hat itt az osz, itt van ujra.... Az eso sem elkerulhetetlen, szoval kell valami program a kevesbe derus napokra is. ; )




・Felfedeztuk, hogy a folyoparton jatszani szuper, foleg, ha az ido meg meleg is, ugyanis Nimo eloszeretettel futkarozik benne a feje tetejeig vizesen persze, a multkor hajat is mosott benne... : ))










 

・Ettunk iden eloszor gesztenyet a mult heten es kellemes csalodas volt a tavalyihoz kepest!

・Megtalaltam eletem legcukibb bogrejet! : )) Alig varom, hogy reggelenkent ram mosolyogjon... : D
・Egyik nap ugy esett, hogy abba az esobe kimenni se lehetett volna es mivel valamivel el kell szorakoztatni a gyereket, igy megfogtam egy kidobando kartondobozt szet vagtam es kivagdostam belole, viragot, autot, halat stb. Es temperaval lekenve papirra nyomkodtuk oket, mint egy nyomda... Nimonak nagyon bejott, kerult belole az asztalra es a hasara is, ugyhogy aztan volt takaritas  es furdes is... : ))

・Elmentunk egy butor uzletbe, ahol egyebkent van mas is a butorokon kivul, Nimo a gyerekszoba reszlegnel le is ragadt a zsirkretaknal... Jo, hogy gondolnak a gyerekekre, szulok bevasarolnak, gyerekek meg elutik az idot addig. Egy orat koboroltunk az uzletbe, Nimot ugyan ugy talaltuk a kis asztal es a pluss medve mellett, ahogy odault mikor megerkeztunk... : ) Hiaba, egy papirlap es egy ceruza is csodakra kepes!

・A multkor biciklizes kozbe... En ilyen elvetemult vagyok, nem zavar senki es semmi, van, hogy hangosan dudoraszok biciklizes kozben, aztan jott mogottunk egy srac, amikor beert mellenk mondjuk megmosolygott, aztan O is elkezdett dudoraszni... Azt hittem elnevetem magam, de probaltam visszatartani, mindenesetre megmosolyogtato par perc volt. : D
・Egyebkent meg mindig ernek neha vicces alkalmak mikor arrol probalnak informaciot gyujteni honnan is jottem... Voltam mar olasz, francia, sot a postas egyszer leromanozott, lanyos zavaromba nevettem is egyet.. : ) De az egyik kedvencem a multkori eset volt a boltba, mikor egy neni jol megnezve odajott es megkerdezte, hogy "Francia vagyok?" Mondom, nem, es erre egy olyan kerdessel vagott vissza, amire nem is tudtam hirtelen mit lehet valaszolni... Azt kerdezte, hogy "Miert?" Na, hat kerem szepen, miert nem szulettem francianak? Tudnek rola egy filozofiai "vitat" folytatni, de inkabb meghagyom koltoi kerdesnek. Mindenesetre, akarhanyszor eszembe jut rohogni tudnek.... : D

・Tegnap pedig olyan teliholdat lattunk, hogy... Akkora fenye volt! Szep es felelmetes volt egyben, en megorokitettem egy foton, hatha soha tobbet nem latnek ilyet, amit ketlek, de... : ))

・Aztan voltunk am azni is... Nimrod el hal a pocsolyakert es hat nincs szivem visszatartani, ugyhogy kimentunk azni kicsit, az osszes pocsolyaba beleugrott vegig maszott a sarba, meghempergett a fube ugyhogy hazaerve volt egy nagy furdes, de megeri, az a nagy mosoly mindent meger! ; )





・Voltunk Nimonak szulinapi ajandekot nezni es mig mi jot nezelodtunk Nimo leragadt a jatek saroknal. A legtobb uzlet nagyon gyerekbarat, mindig van egy kis sarok, ahol mig apa, anya vasarol a gyerek, ha nem is csendben, de jol eltoltheti azt az idot. Az egyik legjobb otlet, amivel eddig talalkoztam. : ))


・Fentebbivel egyidejuleg ettunk a kedvenc takoyakisunknal, a takoyaki igazabol egy sult golyo, aminek a kozepen polip van es a tetejen levo cucc valtozo eleg sokfele izben szokott lenni, ugyhogy van am valasztek, az egyik kedvencunk es nem tul surun jutunk el odaig, ugyhogy most kimondottan jol esett! : )


0 件のコメント :

コメントを投稿