2016年8月6日土曜日

Hegyet masztunk!


Elmentunk Nimoval tegnap a varosi nagy parkba pancsolni, persze nem volt viz... Szegenykem, ott ult egy darabig, hogy hova lett a viz?! Annyira sajnaltam... Viszont en se ertettem, mert eddig mindig volt. Aztan jatszotereztunk egyet, de meg eleg koran volt hazaindulni, mikor ott vegeztunk es bar viz nem volt, de hegy az igen... Elvetemult otletnek tunhet 40 fokban (tenyleg annyiban, arnyekban volt 37..) neki indulni, de mondom miert ne, ilyen melegben ugyis keves mindent tudnank csinalni, de ne az legyen, hogy hiaba jottunk le... Tolunk biciklivel nagyjabol felora, odavissza egy ora csak az ut...
Na, de szoval vegul felmesztunk, mert amugy olyan szep kek volt az eg, sutott a nap es, hat a kilatas is meseszep volt! A hegyteton volt egy kis park pihenohellyel, Nimo mindenre felmaszott, meg korbe szaladt, szoval csak en pihentem... : )) A hegyrol lemenet csuszda volt, pontosabban az is. Hat.... Nem tudom otthon van e ilyen, de itt van olyan csuszda, amin igazabol gurul az ember, mint sem csuszik. En azt hittem ugyanugy mukodik, de nem. Mire leertunk a hegy feleig ugy fajt a fenekem... Raadasul, olyan gyors, hogy konkretan le repultunk a csuszdarol, meg jo, hogy nem a to volt alatta mert lehet ilyen "vizicsuszdapark" elmeny lett volna, nem szivesen fejeltem volna bele gyerekkel... Szoval, elmeseltem este itthon ferjemnek ezt a csuszdas elmenyt, erre elkezdett nevetni es mondta, hogy azert gurul, mert nem ulve kell csuszni rajta, hanem gugolva. Na mondom... Okosak vagyunk. : D Na, de a hegy feletul rendes csuszda volt, egeszen a hegy aljaig, azzal mar nem volt problema, jokat csusztunk, Nimo, hogy elvezte! : ) Aztan elmentunk ittunk egy uditot, majd egy kis setaval egybekotve a to korul, eilndultunk haza. Nagyon jo volt es nagyon szep! Itt voltunk mar egyszer Zsofi baratnommel januarba, mikor jott Koreabol, hat akkor valahogy jobban esett, mint most a nagy melegben, de azert igy is megerte es igy is elveztuk! Bar Zsofival azt hiszem nem a csuszdas reszen jottunk le, hanem az erdosen, ami egyebkent iszonyat szep nyaron, de gondoltam Nimo jobban elvezne a csuszast es hat igen, biztos is... ; )










0 件のコメント :

コメントを投稿