2016年5月17日火曜日

Utazas kisgyerekkel

Es igen, mar vissza is jottunk, jo hamar eltelt ez az otthon toltott egy honap... Legkozelebb megprobaljuk kicsit hosszabbra tervezni lehetosegeinkhez kepest persze, mert addig meg ki tudja mi lesz, de egyszer jo lenne egy nyarat otthon tolteni... : )
De, amirol most akartam irni az igazabol Nimo es az utazas es annak minden vele jaroja. Evrol evre ra kell jojjek, hogy - minden elfogultsagom felre teve - Nimo egy nagyon jo gyerek es baromi jol tud alkalmazkodni mindenhez! A repulo utat korahoz kepest es figyelembe veve, hogy mennyire eleven nagyon jol birta! Mondjuk en vittem mindent, auto, kifesto, mesekonyv stb., megerte mert jol elfoglalta magat. Nekem vannak felelmeim a reptereken, ugyhogy en vittem a kengurut es a hatamon volt, de vagy aludt vagy nezelodott, ugyhogy nagyon gyors es egyszeruen ment minden.
Hozzank hasonlo helyzetben levo Anyukaktbol olvastam egy-ket remtortenetet mivel szembesulhetunk az otthon tartozkodas alatt, hat nalunk egy ilyen sem volt... Nimo mindent megevett, legyen az rizs, teszta, porkolt, paprikas krumpli, barmi. Eleteben eloszor rantott sajtot es puliszkat is evett, raadasul milyen joizuen! Az autoval valo utazas nem volt meglepetes, mi eleg gyakran megyunk, tudtam, hogy nem lesz gond vele. Olyan cuki kozvetlen, nyitott egy kis gyerek (ezt nem tolem orokolte...), mindenkinek koszon, integet, vidam, mosolygos. Sirast egy honap alatt alig hallottunk, kivetel mikor esett az eso es nem lehetett a kertbe motorozni.. : )
Egy csomo uj szoval gazdagodott a szokincse, mondatokat meg mindig nem mondd, de a "gyere ide" es a "menj innen" mar nagyon megy!

Egyebkent pedig, bar eddig se volt nagy titok, de most aztan mar tuti, hogy lusta, de nem kicsit... Elragta a szivoszalat a poharan, ezert vettunk neki sima muanyag poharat es inni epp tudna, ha nem lenne olyan lusta megemelni... Ugy iszik, ha en emelgetem neki, a kocsiba teszteltem, a keze ala gyurtem a pledet, hogy ne kelljen megtartsa, ugy bezzeg ivott... Jo persze, akkor nevettunk mert vicces volt, igy utolag annyira nem...
Megtanulta, hogy az uttesten nem kozlekedunk kb. ketszer mondtuk el neki es utana automatikusan a jardan ment, Apukam vitte motorozni es mondta, hogy magatol tudta, hogy jardan kozlekedunk, ha nincs, akkor meg az utszelen, ahogy elnezem eleg gyorsan tanul... : )
Szuper jol sikerult mind a repulos es mind az autokazos resze is a kirandulasoknak, mert soha semmi baj nem volt vele. En mondjuk a kezdetektol fogva nagyon konnyen mozogtam Nimoval, nem stresszeltem tul a dolgot, hogy mit, hogy fogok tudni majd kivitelezni, egyaltalan nem olyan bonyolult gyerekoccel kirandulni vagy utazgatni, mint az elsonek tunhet. Foleg, ha meg latni is rajta, hogy mennyire elvezi, akkor meg aztan mindenkepp megeri vinni mindenfele, elmeny ez kicsiknek nagyoknak egyarant. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿