2015年12月3日木曜日

Itt volt Cintia! ♡


Cintia az osztalytarsam volt a kozepiskolaba, akivel - es egyebkent az egyetlennel - meg mindig tartom a kapcsolatot. Most egy evig itt tanul kint, Tokyo-ba, ezert eljott meglatogatni minket! : )) A mai napig meglepodom, mikor valakivel ugyanugy es ugyanonnan tudjuk folytatni a beszelgeteseket, mint, ahol evekkel azelott abba maradt. Szuper erzes, de tenyleg!
Szoval penteken jott, en pedig elozo este neki alltam
mezeskalacsot sutni, hogy ne majd hajnalba kelljen penteken. Hat igazabol dupla munkat csinaltam magamnak... Ugyanis kitettem hulni a mezeskalacsokat az asztalra, mig Nimo es NimoApa aludtak, en meg csinaltam a dolgom addig es mar kezdtem gondolkodni, hogy ranezek Nimora, mert meddig alszik mar, hat... A nagy csend oka a nasi volt. Ofelsege benyomott legalabb 15 db mezeskalacsot, utana felkelt NimoApa is, O meg persze a maradekot, igy tortent, hogy nem usztam meg a pentek hajnali sutogetest. Jo a rosszba, hogy a fiuk jollaktak es orultek! Vegulis megerte. : )
Aztan persze hajnalban nem volt kedvem figurakat szaggatni, igy csinaltam egy almas-repas sutit, citromos mazzal, ezzel vartam Cintiat, aztan persze a
hetvegen megsutottem megegyszer a mezeskalacsot, sot csinaltam forraltbort is! Szombaton delutan mi elmentunk Cintiaval kicsit nezelodni, meg setalni, addig NimoApa volt itthon Nimoval, vasarnap meg koszonhetoen a mezeskalacsnak es a forralt bornak egeszen klassz kis karacsonyi hangulat lett! Jokat beszelgettunk, nevettunk. Vasarnap delutan pedig mar ment is vissza Cintia Tokyo-ba, azert megbeszeltuk, hogy mig itt van kint egy parszor osszefutunk, ugyhogy varjuk a kovetkezo alkalmat! ♡

Jaaaj es hetvegen megjott a Telapo! : )) Ket hatalmas csomagot rakott a postaladaba! Nagymamam ellatott minket hatalmas mennyisegu edesseggel, sot kaptunk szaloncukrot is! Annyira finom, ez ilyen nem tudom, tavaly is kuldott es nagyon finom szalancukor! Az a
fajta, aminek nem ilyen csokibevono a csokija, hanem igazi finom tejcsoki es a belsejebe, hat van mindenfele finomsag. : ) Es azt hiszem tulontul elfogult a renegeteg kokuszos edesseg kapcsan, ugyanis az egesz csaladbol en vagyok az egyetlen ember, aki el-hal minden kokuszos dologert... : )) Ugyhogy most van nagy orom es boldogsag, Nimo kapott vagy 4 db Kinder tojast, mert itt nem lehet kapni, imadja is! Azt kap majd telapora is! ; )

0 件のコメント :

コメントを投稿