2015年10月23日金曜日

Imadjuk az oszt!

El nem tudom mondani mennyire szeretjuk az oszt, de tenyleg! Sut a nap, nincs elviselhetetlen meleg, meg fazni se fazunk, tele van minden mokussal, sutotokkel, makkal, gesztenye
vel, szines - hullo falevelekkel! Meseszep minden evben!
Most eljutottunk odaig, hogy Nimo fellelkesedett a homokozo irant, ami eddig annyira nem mozgatta meg, viszont most! Hat most mar imadja! Szoval az elmult par hetben, minden napunk minden delutanjat oda lent toltottuk a parkba. Lassan szerintem mar kicsuszdazza az osszes nadragjat. : ))
A nehai eso utan meg a pocsolyak! Nahat, lattatok mar gyereket orulni igy?! Szerintem, ha tudna fejest ugrana egy meretesebb tocsaba... En meg ugy vagyok vele, hogy gyerek, ezek meg az elet apro oromei es a termeszet adta ajandekai, hat had oruljon neki! Ugyhogy mig nem jon a kabatos teliesebb idoszak, addig minden eso utan kint azunk a pocsolyakban... : )
Sot egyebkent olyan cuki masokkal! A multkor lent voltunk es odajott egy kislany, annyira cukin jatszottak es Nimo simogatta meg olelgette, persze beszelni nem tud meg maskepp nem is tudna kifejezni, mint sem
nonverbalis jelekkel. De edes, akarta hivni a kislanyt csuszdazni, persze szavak hianyaba, megfogta a kezet es huzta magaval. Na, hat cukik a vegtelensegig! : ))
Ami viszont uj benti program, az az epitokockazas, huh, sose gondoltam volna, hogy ez ekkora siker lehet, mar mindent epitettunk, varat, vonatot, robotot stb. es meg mindig elvezi! 
A masik, amit 2 napja probaltunk ki, az a festes, vettem drawing book-ot, temperat, ecsetet es festettunk, en is eleveztem, egyreszt tok jo latni, hogy minden uj dolog erdekli, masreszt O ilyen rajzos, sokszor odajon, hogy adjak neki ceruzat meg lapot, felmaszik a szekebe es rajzol. Gondoltam a festekkel se lehet melle loni es tenyleg nem!
Most halloween DIY dekoraciot csinalunk/csinaltunk, es ma megrajzoltam neki egy tokot kivancsi vagyok mit csinal vele. : )) Ujabban csinaltam, hogy szinten DIY jelleggel megrajzoltam egy autot, Micimackot stb. egyszerubb dolgot es eleraktam mint szinezot, nyilvan nem erti meg mi a lenyege, de meglepo, hogy probalkozik csak a rajzot firkalni es nem korulotte,
szoval, vegulis nem szinezi ki, de rafirkal.... : ))
Ugyhogy nagyon kalsszul telnek az oszi napjaink tenyleg, ugy latszik ez egy ilyen jo evszaknak igerkezik, voltunk egyebkent egy szuper jatszoteren is, ami tolunk sajnos eleg messze van, de nagyon jo! Mi is csuszdaztunk egy csomot, a nagy gyerekek... : ))

0 件のコメント :

コメントを投稿