2015年8月9日日曜日

La multi ani!

Nos, igen mar el is multam tobbetdjere 18 eves... De lelkem legmelyen, meg mindig csak ennyinek erzem magam. Se tobbnek, se kevesebbnek. Pedig mikor voltam mar ennyi... ?! Inkabb bele se gondolok...
Na, de fergeteges szulinapi bulim volt, masodjara is! Igen, mert ugye az elso Csillaeknal volt, viszont mivel ferjem is es Zsofi is itt volt, igy miert is ne unnepelnenk meg megegyszer?! Annyira jol sikerult, hogy huh... Mi Zsofival 3 napig nem aludtunk, pontosabban nagyon minimalisat. Sajnos azok koze tartozom, akiknek a nevnapja majdnem egy napon van a szuletesnappal igy en valami banalis okbol kifolyolag 3-4 napig unnepelek, nem, felreertes ne essen, nem lennek ennyire elvetemult, de az van, hogy mivel a legtobbeknek csak az marad meg, hogy ekkor es
ekkor van valamim, igy altalaban 4 napon keresztul elvezhetem a "Boldog szuletesnapot!" nevezetu szosszenetet, amiert higgye el mindenki nagyon halas vagyok es tenyleg imadlak Titeket, mert mindig megorvendeztettek ezzel!♡ Viszont neha nagyon jokat szoktam nevetni es komolyan, feldobjatok a napomat! Iden a kedvencem egy volt csoporttarsam volt a fosulirol, aki 21-en ezzel az uzenettel lepett meg "Utolag is nagyon boldog szuletesnapot!", na, most ez engem azert nevettet meg es termeszetesen aranyozza be a napom hatralevo reszet, mert nem 21-en van a szulinapom es az meg haggyan, de az utolag... : D Mert amugy, 23! ; ) Es szamtalan, hasonloan fantasztikus uzenetekkel leptetek meg iden is, itt is szeretnem megkoszonni, hogy iden is 4 napon keresztul elvezhetettem a torodeseteket es remelem jovore is valami hasonloval kapraztattok el!♡ ; )

Na, de szoval 21-tol 25-ig buliztunk, pontosabban eleg aktiv eletet eltunk. Volt, hogy csajos estet tartottunk, elmentunk a varosba, setaltunk, csevegtunk, nevettunk, voltunk purikurazni is, na az egy eletre szolo elmeny marad azt hiszem, annyira benak voltunk eloszor, hogy vagy 10 percen at rohogtunk hangosan magunkon, mar a konnyunk is folyt... Aztan volt koccintas, a bor se rossz, de iden a kokuszos malibu rum volt a kedvenc, isteni, ananaszlevel pedig egyenesen fergeteges! Volt filmezes is, sok enekles, tancolas, bar egyikbe se vagyunk profik, ha masert nem is, a hangulatert megerte. Volt jatek, barkoba, orszag-varos stb. Szuper jo volt! Aztan volt tenger gyumolcsei rizotto es szulinapi torta. Eletem elso es azt hiszem nem utolso oreos tortaja, annyira izlett mindenkinek, hogy masnapra el is fogyott! : ))

Szoval osszessegeben nagyon-nagyon jo volt! Nem tudom mikor elveztem utoljara ennyire a szulinapozast, iden mindenesetre rendesen kijutott a jobol!
Ugyhogy nagyon szepen koszonom meg egyszer mindenkinek, aki gondolt ram! Nagyon halas vagyok!♡ Koszonom Nektek!♡ : ))

(Btw, a cim "Boldog szulinapot!" romanul, az utobbi idoben eleg sokat foglalkoztam/foglalkozom vele es most elvezem, hogy ujra feleledt legalabb a passziv tudasom, szoval elofordul neha, hogy random elojon. : )) )

0 件のコメント :

コメントを投稿