2015年4月10日金曜日

Husvetos


Hat az elmaradasok potlasa gyorsan, mert surget az ido... Szoval husvetoltunk mi is, tojasfestes nem volt meg, pontosabban tettem egy kiserletet erre, de Nimo kettot is osszetort, utana meg ugy voltam vele, hogy inkabb fessunk papirra, raer meg ez a tojasosdi kesobb is. Elmondtam neki, hogy ilyenkor szoktunk locsolkodni is, nem mintha ertene meg vagy erdekelne, de azert megis, nos voltam olyan bator, hogy megengedtem neki, hogy leontson egy pohar vizzel (most mar tuti, hogy nem vagyok normalis, az a keves eszem is elment, komolyan...) csak, hogy legyen meg az illusztracio, hogy is nezne ki (es nem, nem engedem, hogy valami budos izet ram fujjon, akkor inkabb viz, az szagtalan es megszarad), na a kovetkezo volt a helyzet, odaadtam neki a vizzel teli poharat, hatalmas orom es boldogsag az arcan, mondom mar ezert megeri, hogy nyakon ontson, de aztan azt hiszem valamit felreertett, mert a sajat fejere boritotta a vizet, ami egyebkent igy is hihetetlen vicces volt mindenkinek! : D
Volt sutes, fozes is, annyi sutemenyt gyartottam, utoljara karacsonykor volt ennyi edesseg, de igazsag szerint a haromnegyedet elvittuk Aposomeknak, mert ki tudja miert, Aposom imadja a sutijeimet, szoval gondoltam, most aztan valogathat, vicces volt, ahogy le se nyelte az elsot, de mar a kezebe volt a masodik es 2 perc alatt legalabb haromszor hallani, hogy, hogy szereti, ha sutok neki rekord es elmeny egybe! ; )
Jott a nyuszi is, bar oszinten nem volt tervbe, de aztan NimoApa megenyhult, hozott a nyuszi egy DC cipot (csak igy zarojelben jegyzem meg, hogy nem szenvedunk marka maniaba es semmi hasonloba, Nimonak osszesen 2 db cipoje van, de az legyen tartos, ennyi a szempont) meg egy autot es voltam olyan fantaziaban gazdag vasarnap reggel, hogy csinaltam neki husveti menut, kepes voltam nyul alaku kenyeret szaggatni es arcot csinalni, meg gyumolcsbol es zoldsegbol repat... Itt mar tudtam, hogy a maradek eszem is elment...
Egyebkent pedig semmi kulonos nem tortent, voltunk cseresznyefaviragot nezni iden utoljara, mert mar hullik es a tegnapi eso szinte teljesen leaztatta a viragokat a fakrol, szoval meg pont mazlink volt! Gyonyoru volt, mint mindig es elveztuk mindannyian! Hat nagyjabol ennyi volt a husvetunk, nem vittuk iden tulzasba, de vidam volt es szep, remelem mindenki masnak is napsuteses, kellemes, illatos, tojas festos-evos, mosollyal teli husvetja volt! ; )



























0 件のコメント :

コメントを投稿