2015年2月13日金曜日

Jon a tavasz!


Es tenyleg! Idojarasilag mondjuk meg nem, de mar minden jel erre utal! Nem kezdodott ez az ev sem a legjobban, de most meg is ugy nez ki, hogy megindult minden a jo iranyba! Most mar vagy maradjon igy vagy csak ennel jobb legyen! ; )
・Oohh, nem volt ugyan uj evi fogadalmam, de gondoltam ledobok par kilot iden, persze kesobb ra kellett jojjek, hogy a tornaval valo fogyast a tukorrel kell merni es nem a merleggel... Igy aztan egy honapja napjaba tobbszor haladok el a tukor elott es egy honapja nem is talalkoztam a merleggel, egeszen maig... Mikor is kivancsi voltam, hogy ok, kilora nem fogok fogyni, de mennyit hiztam vajon?! Es tadam, SEMENNYIT! Orom es boldogsag! A hasam viszont izmosodik, mar tok eszrevehetoen, ugyhogy elegedett vagyok teljesen, nyarra mar felmerem venni a furdorucit is... Tracy Anderson csodat tesz!♡ ; )
・Eddig se eltunk egeszsegtelenul, de most aztan meg annyira se. Amiota Tracy-vel tornazok, bar tobbet kene enni ennel, amit en eszek, de meg igy is tok jol birom! Lecsereltuk a cukrot, kevesebb tejet iszunk, mindennap van friss zoldseg es gyumolcs salata es mindenki majd kicsattan az egeszsegtol! Es ilyen finomsaggal kezdem a napot Tracy elott, kell az energia! ; )


・Nem szoktam sminkelni magam, nem nagyon szeretem, de ujabban gondoltam proba szerencse, beszereztem par dolgot, azota se valtozott az allaspontom, nem, nem szeretem a sminket tovabbra sem, de a szempillaspiral es a szajfeny meg belefer! Ja es a koromlakk... Bar azt en nem szamitom sminknek, jo mi?! : D

・Apropo vettem 2 ruzst, egy ideig nem voltam kibekulve vele, de annyira nem is rossz, mint elsore tunt.... ( :

・Megkaptam a mult heten eletem bokjat is... Engem vagy nem lehet vagy nagyon nehezen lehet zavarba hozni. Kozvetlen vagyok es nyitott, eddig nem jartak sikerrel, most sem, pedig azert erzem en, hogy probalkoznak egyesek... Mindenesetre feldobtak ezzel a kedves kis szosszenettel a napom, meg most is megmosolygom, ha eszembe jut: "Huh, basszus, jobb vagy, mint a koffein, kiment az alom a szemembol..."
・ Es van az a fajta bok, ami nem jon le a legkedvesebben, de atgondolva eleg vicces, persze ezzel nem engesztelnek ki...
Talan mindenkinek ismeros a Buszkeseg es Balitelet cimu filmbol a reszlet, amikor Mr, Darcy szerelmet vall Elizabeth-nek es kozli, hogy O bizony viaskodik a jozan eszevel, de be kell lassa, hogy szereti Lizit... Hat nem kedves?! Na, iden en is megkaptam, hogy bar az illeto jozanesze ellenere, de be kell lassa, hogy valahol kotodik hozzam... Mi lehetne ennel szebb?! Megmondom, ha vegre dobozba rakna az eszet, masnit kotne ra es elpostazna a holdra, de csak mert akkor hallgathatna egy kicsit a szivere... Ferfiak, csak ne gondolkodnanak neha... 
・Ja es persze megy a tanulas is! Lassan, de biztosan modszerrel, mert ugye Nimo mellett korlatozott ido all rendelkezesemre, de sebaj! Jovo novemberbe vizsgazom, vagy, hat ki tudja?! Lehetne iden is, de majd meg meglatom nyarig meddig jutok... ; )

・Es most kaptam egy hiper-super jo hirt! Draga baratnom, Anh, aki egy vietnami csajszi, de egy igazi vilagutazo, marciusban vagy kora aprilisban ide latogat! Evek ota ismerjuk egymast, az egyik legkulonlegesebb baratnom es vegre talalkozhatunk!♡ Boldogsagunk hatartalan! : ))
・Ja es elfelejtettem, pedig... Megszuletett sogornom masodik cukisaga! Februar 8-an, egy kisfiu, Marin hivatalosan is nagyteso lett es allitolag nagyon elvezi. : ) Mi pedig gratulalunk es jo egeszseget Anyanak, Babanak!♡
Amugy meg sut a nap, fuj a szel, friss a levego, kek az eg es csiripelnek a madarak! Megyunk mindjart hempergunk egyet Nimoval a zold vagy most inkabb sarga pazsiton lent a parkba, mikozben eleszegetunk egy-ket muffint! Mosolygos es napsuteses napot mindenkinek! ( :

0 件のコメント :

コメントを投稿