2015年2月16日月曜日

Jobol is megart a sok...


Tegnapelott kaptam egy uzenetet a semmibol egy fotostol, hogy nincs e kedvem fotozkodni?! Hat eloszor azt hittem felre kuldte az uzenetet... Aztan vegul visszairtam, hogy milyen indittatasbol szuletett ez a kis szosszenet? Aztan annyit irt, hogy "Mert kedves es szep vagy...". Na most az ilyen mindig szep es jo, de engem az sokkal inkabb foglalkoztat, hogy O ezt honnan tudja?! : D Mert ugye total ismeretlen az illeto... Hat maradjunk abba, hogy neha jol indulnak a reggeleim.
Amugy mult heten valamelyik nap Zsofi baratnom irta nekem, hogy nyaron idelatogat, szoval duplan boldog vagyok!♡ Remelem meg tudjuk oldani, majd, hogy jol sikeruljon a dolog, mondjuk, ha NimoApa itthon lesz akkor semmi gond, ha nem lesz akkor meg, nyakunkba vesszuk Japant ketten, mondjuk ez mar rutin lesz, ha tuleljuk a hazautat repulon kettesben... : D
Es remelem osszejon az aprilisi "randink" Csilla baratnommel is, na meg a kozos nyaralas, uuhh az nagyon jo lenne es remeljuk osszejon minden, bar miert ne jonne?! Csak optimistan ez az ev ugyis szuper lesz! : D
Jaj es volt egyszer egy valentin nap, vegul nem mentunk moziba, de utolag azt mondom jobb is, mert a filmet, amit megneztem volna, agyon kritizaltak es nem pozitiv iranyba, szoval megvarom mig feldobjak a netre, akkor legalabb nem dobook ki erte penzt, ha szar es, ha tenyleg baromi unalmas, max kikapcsolom es meg idot se pazarlok (annyit) vele.... Viszont sutottem sutit! NimoApa brownie-t kapott, Nimo pedig eperlekvaros amerikai palacsintat. Mindenki orome hatartalan volt, igy az enyem is!♡

0 件のコメント :

コメントを投稿