2014年12月15日月曜日

Kicsit mas...


..., mint az advent, mert azert tortenik ezen kivul mas is. : )
・Karacsonyi keszulodes 80%-a kesz! Meg a menu osszeallitasa es a hozzavalok beszerzese kicsit varat magara, de igazabol meg mindig nem tudom, jonnek e anyosomek... Szoval most meg varok kicsit, aztan majd meglatom, azert szerencsere van egy-ket opcio, teljesen nem remenytelen a dolog... : D
・Megvan minden ajandek! Ugyhogy ezen is tul vagyunk, viszont jovore Nimo fejenkent egy ajandekot kaphat mindenkitol, nagymamaek-nagypapaek kicsit tulzasba estek, az egyik szekreny csak az ajandekaival van majdnem tele....
・Veget ert a doramam... Azt nem mondom, hogy nagyon jo volt. Igazabol, ha oszinte akarok lenni, azt kellene mondjam, hogy annyira szar volt, hogy az mar jo, de tenyleg. Viszont az egyik szineszert oda-vissza voltam, nem azert mert olyan jol jatszott, inkabb semennyire se jol, viszont vicces volt es jol nezett ki. Nem is tudom kiben fogok gyonyorkodni igy szombat estenkent?! : D
・Ebben a honapban meg terveztem egy allatkertezest Nimonak, igazsag szerint meg karacsony elottre, de nem tudom lesz e belole valami... Max. hetvegen, de nem tudom Apa vevo lesz e az otletre es igazabol en se tudom jol atgondoltam e, mert iszonyat hideg van.... Odafagynank a jegesmedvekhez.
・Apropo, jovoheten karacsony es ez azt jelenti, hogy jovohet hetvegetol Apa szabin van! Vegre!♡
・Elkezdtunk jegyet nezni hazafele aprilis-majus kornyeke, legalabbis eddig ugy nez ki. De azert nem mondom biztosra, ennel mondjuk csak elobb, kesobb mar nem.
・Jaj es ujra magyar konyvet olvasok! Nem szeretek japan konyveket olvasni, vagyis nincs veluk baj, csak hat sajat anyanyelven megis mas, meg nekem valahogy szebb magyarul. Bar, amit most kolcsonkaptam baratnomtol nem epp szepirodalom, hanem Feldmar Andras ket konyve. Az egyiket mar elolvastam rogton elso nap, mikor ideert, nagyon jo! Csak kar, hogy ilyen kis rovidke. A masikat most olvasom es bar engem a tema nem erint, meg igy is tetszik! Hazamegyek, azt hiszem egy par konyvere en is beruhazom. : )
Az elso konyvetol olyan jol magamba zuhantam nehol, hogy azt el se tudom mondani... De aztan helyretettem magamba par dolgot es most sokkal jobb, mint elotte!
・Allergias lettem a mosogatoszerunkre... 3 eve hasznalom lassan, eddig semmi bajom nem volt, de most derult egbol villamcsapas, mindket kezem piros pottyos lett... Eloszor annyira csunya volt, hogy elmentem a borgyogyaszhoz, akit innen csokoltatok.... Kaptam kezkremet es valami mast, ami itthon kiderult, hogy valami szteroidos szar.... Fura is volt, hogy azt mondta ne nyuljak a gyerekhez, ha hasznalom, reflexbol ki is vagtam a kukaba miutan utana neztem. Helyette rendeltem sheavajat, levendula olajat, teafaolajat es vettem olivaolajat es csinalok en kremet, olyat, ami hasznal is es megse olom meg magam vele...
Legszivesebben visszamentem volna es az O kezere kentem volna 3 honapig... Kivancsi lettem volna, hogy fogadta volna, az ember esze megall....

0 件のコメント :

コメントを投稿