2014年12月22日月曜日

Adventi naptar 5. es meg mas is...


Ooohh, kicsit szet vagyok csuszva ugy erzem... Szoval volt egyszer egy 18-a, amikor is zabpelyhes almas golyok voltak a naptarba, ugyanaz, ami egyebkent Telapokor akkora sikert aratott. Hat most is. : ) 
19. nap Alma egyuttes napot tartottunk.... Apa a fejet fogta, viszont egyre inkabb javul a magyarja, lehet a kocsiba is vinni kene neha-neha... ; ) Amugy igazabol ez persze nap vegere csak nekunk volt mar unalmas, Nimo egesz nap tancolt, ugralt es nevetett, sot, most mar bamulatos modon utanoz is! Ugyhogy volt itt minden, a sima CD-tol, a tancon at, a koncert DVD-ig... Mi meg azota is dudorasszuk, mert olyan fulbemaszo, hogy ki se jon onnan. : )
20. nap sutottunk megint! Csokis es fahejas kekszet, nem lett rossz, de meg mindig a citromos a kedvenc mindenkinek! Viszont most mar, tok gyorsan megvagyunk vele es ugyanolyan gyorsan el is fogy, ma vagy holnap meg sutunk egy citromosat, aztan vege. Ez mondjuk nem a naptarba volt, marmint mara, csak Apa mondta, hogy ugy enne... Hat, ma meg nem kell annyit fozni, szoval idonkbol kitelik. : )
21. nap sport nap volt... Szo szerint. Tollasoztunk es fociztunk a parkba legalabb 2 oran keresztul... Lattunk cicat, csigat, galambot, lehullott falevelet, viragot, hemperegtunk a fube -mi hulyek....- csupa jo volt tegnap! Nimo megkergetett egy macskat, majd megijesztette egy galamb, szegeny olyat ugrott mikor fele ment... Mondjuk, mi gonosz szulok, sirtunk a nevetestol... Dehat, na. Vicces volt. : )

Ja es honnan tudom, hogy Apa szeret engem?! Kaptam tole egy voros-spanyol bio bort. : )) Ez azert nagy szam, mert bar nem vagyok egy alkoholista, de anno egyszer-egyszer ittam, szulinap, uj ev stb. alkalmakkor vagy pezsgot vagy bort vagy valami alkoholt. Miota idejottem lassan mar 3 eve, semmit! Nem haltam annyira nem is hianyzik, de mikor meglattam elmosolyodtam. : ) Apropo azert nem ittam, mert Apa nem iszik, marmint nem birja, igazabol egy korty utan is rosszul van, en meg most magamba igyak?! : D De most ugy nez ki magamba fogok, de milyen cuki, hogy meglepett vele igy karacsony kozeledtevel!♡
Ooohh es majdnem elfelejtettem, pedig... Szombaton esett a ho!!! Ez azert nagy szam, mert, itt, ahol mi lakunk ebbe a prefekturaba, sose esik.... Tenyleg. Szinte csodanak szamit, de bezzeg, mellettunk, felettunk meg minden telen bokaig ero ho van... Szoval Nimonak, ha havat akarunk mutatni, utazni kell erte... Erre bezzeg nem fog emlekezni, de most azert jol megmutattuk neki. ; )

4 件のコメント :

  1. Szia, néha olvasgatom az írásaidat, aranyos kisfiatok van!
    Nálatok ott nagyon-nagyon messze milyen a karácsony, amit a közös kis családotokba megvalósítottatok, hiszen két kultúra találkozik, ha írnál erről...

    返信削除
  2. Szia! Koszonom! : )
    Irok rola, ha erdekel, persze! De lehet mar csak az unnepek utan kerul ra sor... : )

    返信削除
  3. Nem baj egyáltalán, mert legalább akkor már arról is tudsz mesélni, hogy hogyan telt a karácsonyotok, és még fényképeket is tudunk nézegetni, titkon remélem.))))
    Boldog, egészségben gazdag karácsonyt kívánok nektek!

    "A csipkefüggöny libbenő,
    angyalt várja a kis fenyő:
    a csendes éjen illan át,
    ha űrbe küldi illatát.

    Az advent mindent átitat,
    mint húr feszül az áhítat.
    A lámpa pislant, várni jó,
    aranysúlyként függ pár dió."

    返信削除
  4. Jaj, de kedves vagy! Koszonjuk! : ))
    Neked is viszont kivanunk nagyon kellemes karacsonyi unnepeket!
    Lesznek kepek, az nem marad el, megis csak egyszer ekkora a lurko, meg kell orokiteni, minden percet! ; )

    返信削除