2014年10月6日月曜日

Hetvegenk...


...kicsit napsuteses, kreativ, jatekos, pihenos, unnepelos, sutogetos, nyugodt. Roviden ilyen volt. : ) Szoval lenyegeben nem tortent semmi kulonos, de a rossz ido miatt, kicsit itthon ulosre sikeredett. Szombaton elugrottunk Anyosomekhoz, mivel szulinapja volt, csinaltam neki tiramisu tortat, meg Nimoval ragasztottunk es rajzoltunk neki kepet, vasarnap delelott meg elszaladtam Nimoval a jatszoterre, mig Apa bevasarolt gyorsan, mert kozbe vartuk jott a taifun.... Meg reggel egesz jo ido volt, ugyhogy gyujtottunk faleveleket, amibol ma reggel csinaltunk ajtodiszt, Nimo pedig ujabban rajzolgat a homokba, minden ujdonsag, de tenyleg! : ) Osszesegeben jo volt, mert most, hogy itthon voltunk tok sokat es jokat jatszottunk egyutt harman, kozben pedig vegulis mindenre jutott ido, mig ideert kedves Szelkiraly.... Ma reggel arra keltem, hogy hallottam, ahogy arreb vagodott az erkelyen a viragom es az egyik kuka... Csodalatos volt. A jo a rosszban, hogy visznylag gyorsan odebb allt oromunkre, banatunkra ma ujabbat harangoztak be a delutani idojarasjelentesbe... Hat mily szep a termeszet?! Csak hagyna egyben a cuccokat odakint, de tenyleg, meg mondjuk olyan surun se kene erre jarjon, de jaj ne sirjak, jobb ez sokkal, mintha tsunami vagy foldrenges jonne...
Amugy a hetvegen megittam az idei elso forro-tejszinhabos kavemat, hat igen, nincs mar olyan meleg ugye, ja, es vannak csudi klassz sutotokjeink, majd jol megfaragjuk oket es kirakjuk, had ragyogjak be az erkelyt fenyes mosolyukkal, na jo, nem, valojaban azt terveztem, hogy holnap megsutom ebed utan... : D
Jaj, igen es sutottem Nimonak sutit gyerekbarat, mindenmentes repa suti! Nimo csak ugy ette, mintha muszaj lett volna, kozben megvettem a szulinapi tortajahoz az alapanyagokat, de Szelkiraly kozbelepett, igy most csak mantrazni tudom magamba, hogy, holnap estig, de legkesobb szerda reggelre ideer!
Es holnap "keszulodunk", szerdan nagy nap lesz, nekunk is, de Nimonak aztan foleg! ; ) 

0 件のコメント :

コメントを投稿