2014年10月8日水曜日

Az 1 eves!♡

Eljott ez a nap is, Nimo baba 1 eves lett! Tegnap ejszaka nem sokat aludtam, mert dekoraltam a lakast, lufikat fujtam es sutottem Nimo tortajat. Azt hiszem megerte, Nimo mikor felkelt es kiszaladt meglatta a lelogo diszeket, vegig ugralt a folyoson nevetve es sikitozva reggel fel hetkor, szegeny szomszedok... : )) Edes volt, megerte annyit szoszolni vele, bar azert tulzasba nem vittunk semmit. A tortat azert en sutottem, mert korainak tartottam egy evesen a bolti csupa tejszinhabos-cukros-sutoporos, ki tudja mi mindennel telerakott habosbabos csodat adjam neki... Meg nem utolso sorban, csak remelem, hogy erezni a hazikeszitesubol azt a hatalmas adag szeretet, amit beleraktam. : ) Apa reggel kesobb jott, mert tulorazott, igy a buli resze delutanra maradt, de addig is volt fenykepeszkedes, kozos jatek, lufidobalas, Alma egyuttes hallgatas, nevetes stb. Aztan csatlakozott hozzank Apa, volt harmasban fenykepeszkedes, torta eves, ajandek bontas, hatalmas orom es boldogsag es persze jatek harmasban. Olyan jo volt latni, ahogy orult mindennek, annyira hihetetlenul aranyos! En meg ma majdnem ketszer elsirtam magam, harmadjara mar sikerult is, nem tudom miert, de olyan hihetetlen, hogy eltelt egy ev... Csak azt kivanjuk, hogy legyen meg sok-sok ilyen boldog, jatekban es oromokben teli evunk. ☆Meg sok-sok ilyen boldog szuletesnapot kivanunk, draga, kicsi Nimrod!☆ Mindennel jobban szeretunk!♡♡♡






4 件のコメント :

  1. Isten Éltesse sokáig! Édes kisfiú nagyon!:-) És a tortája csudaszép...

    返信削除
    返信
    1. Koszonjuk!♡ A tortajan azert meg van mit dolgozni, de koszonom! : )

      削除
  2. Boldog születésnapot kívánok Nimonak!:) Olyan aranyos azon a képen ahol próbálja enni a tortáját. Szerintem aranyos a házi tortád, és sokkal egészségesebb is!:)

    返信削除
    返信
    1. Koszonjuk!♡ : ) Kedves vagy! Most meg az egeszsegesebb fele hajtunk, jovore mar lehet az esztetika fele.. : D

      削除