2014年7月3日木曜日

Minuszok

Hat nem gondoltam volna, hogy egyszer meg "hianyolni" fogom az elvesztett kiloimat, bar azert nem is fogom megsiratni oket, az is biztos. Mindenesetre eleg megdobbentonek tunik es nem utolso sorban kicsit szokatlannak is, hogy hirtelen ennyi kilotol bucsuztam el 8 honap alatt... Huh, leirni is baromi fura. Nos, mikor babat vartam, x kg voltam (nem, nem irom le : D) aztan a pocaklako idoszak alatt felszettem 5 kg-t, igy mikor szultem x+5kg voltam... Mikor szultem es hazajottem a korhazbol, (x+5)-6 voltam, jaja, nem maradt rajtam folosleg, sot, minusz egy kg-val kevesebbel tertem haza. Aztan teltek a honapok es a mostani sulyom az kereken ((x+5)-6)-19 vagyis a kiindulasi sulyomtol pontosan 20 kg-val vagyok kevesebb.... Ez egeszen mostanaig szinte orommel toltott el, bar Aposom megjegyezte, hogy most mar ehetnek tobbet is, mint egy vereb, de mindegy... : D Na, szoval igazabol akkor tudatosult bennem eme csodalatos fogyas eredmenye, mikor is az osszes nyari ruhamat kifogytam.... Hat igen. Ruhatarat kene ujitani, de oszinten, se idom, se energiam es meg, ha anyagilag bele is ferne ez az, lehet masra jobban koltenem.... Igen, minden vagyam, hogy Apa elvigyen engem augusztusba Osakaba, a Studio Japan-ba, hogy megnezhessem a Harry Potter varost! Tudom, oda is ruhaba kene menni es mivel augusztus van nem teli kabatba vagy hasonloba.... Jaj, pedig nem, nem hanyagolom el magam, keresztapam mikor otthon voltunk, meg megis jegyezte, hogy sose latott ilyen szepnek, mint most... Na igen, Apa is mondta, bar Apa azt is mondta, hogy neki a plusz 20 kg-mal is szep voltam, hat nem edes? Az en apukam meg, hat, csak annyit mondott, hogy "Fel nem allsz az asztaltol, amig meg nem etted, amit kiszedtem!" : D Azt hiszem, neki nem jott be a minusz 20 kg-om... : DDD

0 件のコメント :

コメントを投稿