2014年5月1日木曜日

Kozel van mar...


De meg milyen kozel! Tegnap szetvalogattuk a cuccokat, amiket hazaviszunk, hat nem sok minden lett, mert ugye csak egy hetre megyunk, nekem vannak otthon is dolgaim, szoval en minimalis mennyisegu holmit pakoltam, Apanak se kell tul sok minden, mert szerintem ugyis kap majd ezt-azt, Nimonak meg szinte semmi nem kell... Ugyanis Anyuek ugy bevasaroltak neki, hogy kozoltek, hogy pelenkat se nagyon vigyunk, mert vettek azt is.... Szoval kb. majdnem ket hatalmas ures boronddel megyunk haza. Visszafele lesz szornyu, mar erzem elore... Na, igen, tegnap osszepakolgattuk, en ma reggel belepakoltam a ket borondbe, fele-fele aranyba, hogy ne legyen semmi gond. Ezzel is kesz vagyunk. Ma kimostam az osszes pledet, ebbol egyet viszunk Nimonak, mert ki tudja milyen ido lesz a repulon. Ma meg mosok egy adag ruhat es holnapra mar csak az agynemu van, azert akarom most, hogy ne akkor kelljen mikor hazajottunk... 
Szoval tisztan es rendezetten hagyom itt a lakast, mert eszembe sincs, a hazajovetel utan meg nagytakaritashoz es a mindennapi mosashoz, igy meg mar szinte tul is vagyok rajta. 
Holnap meg lehet elugrunk Anyosomekhoz. Bekoszonunk, aztan szombat reggel jo koran utnak indulunk. Jaj, de jo lesz! Mar varjuk mindannyian! : ))
Majd gyujtunk sok elmenyt, jarunk sok fele, csinalunk sok kepet es nagyon jol fogjuk erezni magunkat! ♡

0 件のコメント :

コメントを投稿