2014年4月30日水曜日

Tejberizs

Lentebb emlitettem. Nem a hagyomanyos, mivel ugye annyira elvetemultnek nem erzem magam, hogy egy 6 honapos babanak rendes tejet adjak, se rendes fott rizst, de megoldottam a problemat. Megfoztem a rizst, kivettem egy evokannallal ontottem ra egy kis forralt vizet, aztan kicsit ossze nyomkodtam kanallal, majd atpasziroztam, amibol lett egy jo suru massza... Hm, ehhez raktam a tapszerbol annyit, hogy krem allagu legyen, aztan azt gondoltam kesz, de Nimo tapszere nem az igazan edes fajta es rizzsel eleg izetlen volt, mivel cukrot nem adok neki, igy adtam hozza termeszetes cukrot, fott sargarepat paszirozva, muszaj voltam megkostolni mar csak azert is, mert amugy tok jo illata volt es meglepetesemre finom is! Komolyan, nekem is izlett! Semmi karos nincs benne, semmi cukor, semmi tej. En meg voltam elegedve, de nagyon es szerintem Nimo is, abbol itelve, hogy milyen gyorsan megette es csak ugy nyitotta a szajat. : ) Hat ilyet is tudunk! Azert nem lesz mindennap ez az ebed...

0 件のコメント :

コメントを投稿