2014年5月15日木曜日

A hangulatom...

...most ugye eleg ingadozo, pedig altalaban jokedvu vagyok, sot! Mindegy szerintem most ertheto egy kicsit, hogy van egy-egy visszatero kevesbe jo par oram, mindenesetre egesz jol eltudom magamba nyomni a rosszkedvem, mert tegnap jegyezte meg NimoApa, hogy olyan jo latni, hogy jobban vagyok! Hmm, nem teljesen, de igen, azert egy picit jobb. : ) Egyebkent nyari melegre jottunk haza vasarnap, komolyan, tok jo meleg volt. Nyilnak a viragok, olyan jo illat van az egesz parkba es annyira kellemes setalni igy Nimoval az utcan, sut a nap, szines minden, Nimo edesen alszik, mi beszelgetunk NimoApaval es kozbe hallgatjuk a madar csicsergest. Szebb tavaszunk se lehetne! Errol jut eszembe, tavasz, pedig mindjart itt a nyar... Na, ezt kevesbe varom, de tenyleg. Itt annyira szornyen nagyon meleg van es meg raadasul paras is a levego, hogy en kimondottan szenvedek a nyaron... Pedig biztos lesz programunk, sot, tudom, hogy lesz, mert mar beszeltunk rola. Miota itt vagyok a nyarat nem zartam a szivembe, de bizom benne, hogy Nimoval lesz ez mashogy is. : ) Egyebkent meg kirandulnek egyet, ugyan most voltunk, de elmennek csak ugy harmasba, csak mi. Na, majd egyik hetvegen! Csak tartson sokaig ez a gyonyoru tavaszi ido! ♡

0 件のコメント :

コメントを投稿