2014年4月21日月曜日

Megjott a Nyul! : )


A tegnapi nap zsenialis volt! Rajottem, hogy baromi jol betudom osztani az idomet (mar, ha akarom, ugye...) es mindent megtudok csinalni egy nap alatt, sot! Szombaton setalni voltunk Apaval es Nimoval, aztan hirtelen eszembe jutott, hogy vasarnap husvet (igen, mindig az utolso percbe...). Megkerdeztem Apat, hogy elhivjuk e Anyosomekat, mar csak azert is, mert akkor egyszerre talalkoznak Nimoval is es raadasul esznek valami finom husveti csemeget. Aztan vegul abban allapodtunk meg, hogy jojjenek reggel, ebbol mondjuk inkabb delelott lett, de igy is jo volt. En felkeltem jo koran, hogy kesz legyek es kesz is lettem! Ugy orultem! Csinaltam tormas-sajtos sonkatekercset, avokado kremes tojast, volt salata, piritos es rakoczi turos! Es minden elfogyott!!! : ))) Tenyleg finomak lettek, pedig mindegyiket most csinaltam eloszor. A rakoczi turos kb. 5 perc alatt eltunt, de en meg ilyen jo sutemenyt sose csinaltam (na jo, talan a repatortam az hasonloan jol sikerult)! Elmondhatatlanul boldog voltam, mert tenyleg finom lett es meg annyira nem is volt csunya se. Narancslekvarral csinaltam es ezutan is azzal fogom, mert nem volt tul edes es nagyon illett hozza! Vagy legalabbis nekunk nagyon izlett. : )
Aztan jott hozzank is a Nyul! Nimo kapott uj jatekot, a gyerek egy zseni! Most mar nem csak en gondolom, Aposom jegyezte meg. : ) Van az a jatek, ami ilyen kis szines doboz a teteje lyukacsos kulonbozo formaju lyukakkal es bele kell dobni a bele illo format. Nimo levette a tetejet megfogott egy kocka alakut es atrakta volna a kocka alaku lyukon, ha nem esett volna ki a kezebol. ( : Persze lehet a veletlen muve is, de Nimo annyira megnez mindent, hogy akar tudatos is. Ezt mar nem fogjuk megtudni, de szerintem rovid idon belul jol el lesz vele.
Csinaltam husveti dekoraciot is, nem kell nagy dologra gondolni, de cuki lett. Anyosomnak tetszett nagyon. : ) 
Szoval osszessegeben nagyon jo volt a tegnapi nap. Remelem meg sok ilyen lesz majd. A tojas festes iden elmaradt, mert arra mar nem maradt idom, a takaritas miatt, de majd jovore, ha Nimo nagyobb lesz, akkor egyutt ugyis szorakoztatobb, sot, lehet athozom Marint (az unokatesot) is, Anyosom probalta mar egy ideje beszervezni, de nem jott ossze, de majd en megbeszelem sogornommel. : )
Jo ez a husvet! Ma meg tojas-sonka evos, pihenos, nyugis napunk lesz. Remelem mindenkinek ilyen jol telik az unnep!
Kellemes Husveti Unnepeket Kivanunk Mindenkinek!!! : )

0 件のコメント :

コメントを投稿