2014年4月18日金曜日

Husveti keszulodes


Mindjart itt a husvet es olyan jo, hogy mar majd csak foznom kell, mert egyebkent mindennel vegeztem. Viszont mivel csak a fozes maradt, arra gondoltam sutok egy rakoczi turost. Nagymamam megkerdezte a multkor mikor mondtam neki, hogy "Te, biztos megakarod sutni, azt a sutemenyt?" En meg ertetlenul alltam a dologhoz, miert ne akarnam?! Aztan igy rajottem, hogy annyira lehet nem is egyszeru... Nagymamam istenien foz, sut, de, ha O nem vallalja be, akkor en mit is akarok ezzel kezdeni? Na, nem baj proba szerencse, ha nem probalom meg sose tudom meg, hogy tenyleg annyira bonyolult e. : )
Amugy meg elso husvetunk kozosen, ez mar igy onmagaban is kulonleges. Bar ugye, hiaba keszulunk ra, Nimo meg nem ertene, meg hat mivel meg nem maszik, nem megy, annyira nem is elvezetes a Nyuszi ajandekat keresgelni. A Nyul termeszetesen jonni fog, a jatekos reszet meg majd jovore jobban fogja elvezni, remelem. Mi imadtuk anno keresgelni a csokikat. Mamaek meg mindig jokat nevettek mikor a kutyaolba is beneztunk, biztos, ami biztos alapon. ( :
Errol jut eszembe edesseg.... Nem tudom mit fog hozni Nimonak jovore a Nyul es iden a Telapo se... Nagyon nagy a valoszinusege, hogy valami apro jatekot vagy ruhat, mivel tok oszinten nem szeretnem meg tomni a gyereket se egy evesen, se masfel evesen csokival es hasonlokkal... Tudom, persze mi anno mar 1 evesen ehettunk, nem is lett bajunk tole, de nem epp egeszseges es ha mar elkerulni ugysem lehet (mondjuk azt nem is szeretnem!), de akkor jobb kihuzni egy darabig, ha masert nem is, legalabb a fogak miatt.
Egyebkent, ha megis ugy alakulna, hogy adnank neki csokit mondjuk Telapora, akkor szerintem valami Kinder tojas vagy turorudi, amibe, ha nem is sok hasznos dolog van, de talan megse annyira rossz, mintha rendes csokit vagy cukrot adnank neki. Na mindegy. Meg kicsit odebb van, lesz meg idonk gondolkodni mit es hogyan. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿