2014年4月8日火曜日

Kinek, mi a jo...

Na, jo, nem akartam a blogba politizalni, amugy se szoktam, de az iras mindig segit, tobb mindenen is.
A politika egy borzalmasan "veszelyes" dolog. Nem lenne szabad, de sokszor baratsagot vagy jo ismerettsegeket is tonkre tehet egy-egy kulonbozo part fele valo szimpatizalas. En eddig azt mondtam (es egyebkent most is), hogy mindenki arra szavaz, aki szamara "jo". Ugyanis sose fogjuk tudni megmagyarazni azt A-nak, hogy x part higgye el, hogy nagyon jo, mert A-nak lehet, hogy y part jobb volt anno, mint x es szavazni fog az altala es szamara jobbnak itelt partra. Joga van mindenkinek arra szavazni, akire akar, de nincs joga rabeszelni, lebeszelni es mindennek elhordani a masikat csak azert mert neki nem tetszik, hogy A, x partra szavazott.... Hol elunk mar konyorgom? Egyebkent is ez mindenki sajat dolga, azt se ertem miert koti az egyik a masik orrara, hogy o milyen nezeteket tart. Erre valo a szavazas, ott nyilvanitson velemenyt x formaba csendbe es bekebe.
A masik dolog ez a mostani hataron tuli szavazas. En oszinte leszek, sajnalom az erdelyieket, de, aki nem el Magyarorszagon, az ne szavazzon mar! Mindenki szavazzon ott, ahol el. De mivel az erdelyiek ezt nem is gondoljak, igy ugy ereztem igazsagosnak, ha en is szavazhatok, en is hataron kivuli magyar vagyok, ha nekik, lehet, nekem miert ne lehetne? Es nem magam miatt, mert ugye nem elek otthon, nem is ellenuk, hanem a csaladom miatt, mert ok meg otthon elnek es nekem se lenne jo latni, ahogy egyre rosszabb lenne a helyzetuk...
Felreertes elkerulese vegett, tartom magam ahhoz, hogy aki nem el otthon ne szavazzon, majd, ha nem fognak szavazni az erdelyiek, en sem fogok.
Amugy meg es ez csak sajat velemenyem, ezek utan csak az sirjon, hogy nem jo neki, aki elment es szavazott, aki arra se volt kepes, az meg gondolkodjon el, ha o nem tesz lepeseket, hogy jobb legyen, ki fog? Isten megsegit vagy mi? Meg az se fog a mondas szerint.

0 件のコメント :

コメントを投稿