2014年4月7日月曜日

Kaosz


Hat most ugy nez ki a lakas, mint amin tornado soport volna at... Ennek a fele az en hibam, mert tegnap neki kezdtem a szoba fal dekoralasahoz es innentol kezdve volt szekreny elhuzas, pakolas, ragaszto, ollo, papir es minden mas szanaszet... Aztan meg elmentunk delutan megis csak borondot nezni, szoval elpakolni nem volt ido. Jobban mondva lett volna, ha idobe erunk haza... Mert ugye a 20 fok es a napsutes valahogy meggatolt minket a korai hazajovetelbe igy meg tettunk egy setat erre-arra. Olyan gyonyoru idonk volt a hetvegen, kar lett volna bent csucsulni!
Szoval ma reggel mikor felkeltem hirtelen nem is tudtam eldonteni, mihez kezdjek eloszor... Boseg zavara. Elmosogattam, reggelit csinaltam, lerendeztem Nimot, most jatek kozben irom a blogot is, mert ma nem sok idom jut majd ra...
Amugy meg ugyan most fog aludni majd, de akkor meg inkabb olvasnek egy fel orat... Annyi kell egesz napra. Utana meg rendrakas, szekreny takaritas, mosott ruhak vasalasa-elpakolasa, fozes, kozbe csinalom majd tovabb a dekort Nimoval, meg meg kozbe jatszunk is, ja es viragot is kene locsoljak, a multkor is elfelejtettem, pedig lathato jele van, hogy vizert sikitanak...
Aztan van meg ketto hetvegenk bevasarolni es borondot venni, mert utolso hetvegen en mar csak pakolni akarok es nem pedig rohangalni a varosba.... Jaj, de lassan haladunk es, de sok minden van meg hatra... Pedig szeretunk utazni, csak kicsit mindentazutolsopercrehagyosak vagyunk. Na, mindegy. Ez legyen a legnagyobb gondunk az eletbe. Megyek elaltatom Nimot, latom mar dorzsoli a szemeit. Aztan en meg olvasok egy kicsit es megyek vissza csinalni a dolgom, remelem a heten mar vegzek mindennel es akkor jovo hettol mar csak keszulodes. Es mar csak 3 het es 5 nap van hatra. : )) 

0 件のコメント :

コメントを投稿