2014年3月1日土曜日

Kezdodik a tavasz!


Nalunk mar megkezdodott a tavasz. Ma hetagra sutott a nap, mikor pedig mentem kiteregetni egyaltalan nem faztam, sot egesz meleg volt. Ha nem lesz szel a mai nap folyaman tollasozni megyunk, meg setalni, forditott sorrendbe. : ) Aztan en meg elszeretnek majd menni egy baba boltba, a nagyobbikba, ami messzebb van, de remelem Apa vevo lesz ra, bar szerintem mar O is erzi, hogy Nimonak a jatektarat, kicsit ujitani kene, mert egy csomo minden tok unalmas mar neki, most a kisvakondos mesekonyv es a nagy pluss csorgoslabda a kedvenc es semmi mas nem erdekli mar... Meg vegulis maholnap mar 5 honapos szoval tuti vagyik mar valami izgalmasabbra. Na, es amiert igazabol el kene menjunk az bebi udito es kistanyer, kiskanal stb., mert ugye jovohettol eszunk! : ) Szoval egy ket dolgot be kene szerezni es bar van itt egy baba bolt, de a masikat sokkal jobban szeretjuk, na, inkabb a valasztek miatt, mint sem az ara miatt...
Most jol el is kanyarodtam a tavasztol. Igazabol orulok, hogy nalunk enyhe a tel es hamar jon a jo ido, mert ugye igy marciusba mar kabat nelkul lehet futkosni a parkba, a gyerekeknek meg mi sem jobb ennel, en meg nem fogok minden egyes setanal attol rettegni, hogy nem e adtam keves ruhat a gyerekre es nem e fog megfazni... Bar ilyen meg nem volt szerencsere. Amugy en minden evszakba szeretek valamit, neha meg az esot is, mondjuk azt csak osszel. A tavaszban pedig imadom, hogy szines es illatos, a reggeli setak pedig sose esnek jobban, mint tavasszal. Majd lehet kicsit megszepitem az erkelyt par viraggal, bar a muskatliajim kibirtak a telet, van amelyik mar viragzik is. : ))

0 件のコメント :

コメントを投稿