2014年2月28日金曜日

Babanezobe


Ma sikerult megerkezniuk hozzank anyosomeknak, akik egyebkent nem is laknak messze, ugyhogy ma reggel mar fel hetkor a konyhaba alltam... Gondolkodtam mivel varjam oket, ugyanis baromi keves idom volt, 9:00-re jottek volna, de hat csak en voltam olyan naiv, hogy gondoltam pontosak lesznek, igy 10:00-re ertek ide vegul. Na, de, hogy nekem abba a ket es fel oraba mennyi dolgom volt.... Porszivozzak fel, toroljek gyorsan asztalt, pakoljam el a ruhakat, csinaljak sutit es mindezt addig mig Nimo edesen alszik, mert aztan csinaljak neki reggelit, csereljek pelenkat, oltoztessem at, ja es hat Apa reggelije is a sorara vart. Szoval ugy rohantam egesz reggel, hogy az elkepeszto, mar delelottre elfaradtam es ezt persze mind 2 oraert, mert kb. annyit voltak itt. Jo, amugy nem lakunk koszba es nem nez ki ugy a haz, mint amin tornado soport volna keresztul, de ki tudja mit nem vettem eszre az amugy se unalmas hetkoznapokban, szoval jobbnak lattam egy gyors takaritast. A vegen kesz lettem mindennel, mire megjottek. Aztan volt beszelgetes, kis jatek a nagyival es a nagybacsival, nagyjabol ennyi. Jo volt vegulis, Nimo is elvezte, ez a gyerek nevet mindenkire vagy sikongat, edes nagyon. A nagybacsit pedig 3 napos koraba latta utoljara es nevetett mikor meglatta, ketlem, hogy emlekezne ra, de nagyon nem zavarja ot az idegen arc, mosolyog barhol, barmikor, barkire. : )
Aztan mikor haza mentek hosiesen kibirt 40 percet teljesen egyedul a jatszoszonyegen, mig en megfoztem, utana meg ment a jatek es bar ma se aludt sokat, en meg annal is kevesebbet, de kibirta 21:00-ig megvacsizott es most itt szundikal mellettem. Apa meg jon nemsokara haza es alszunk mi is, szep az elet. : ))
Ja, a reggeli keves ido miatt vegul kokuszgolyot csinaltam, de igazabol nem is baj, reg volt mar, meg ez ilyen gyorsan fogyo edesseg, nincs is mar belole... 

0 件のコメント :

コメントを投稿