2014年3月10日月曜日

Hetvegi moka


Hat a tollas megint csak elmaradt, mert a szel mostanaban mindennapi vendeg felenk, kivancsi leszek, mikor lesz mar vege... Ma is olyan erovel fujt, hogy alig birtam haladni a babakocsival... Na mindegy. 
Szoval a hetvegenk csudi jo volt! Voltunk jatszoterezni. Ugyan Nimo meg kevesbe, mi viszont annal inkabb elveztuk, mindig az az erzesem, hogy sose novunk fel, de igy legalabb a gyerekeknek nem kell majd konyorogni a kozos jatekert, sot! : ) Szoval ugroiskolaztunk, hintaztunk, meg fogocskaztunk is egyet. Nimo persze mindekozben bekesen szundikalt a babakocsiban. Mikor felkelt kicsit kivettuk, hogy nezelodjon, aztan probaltam ravenni Apat, hogy csusszon le vele a csuszdan, de azt mondta tul sokan vannak es szegyenlos, ugyhogy ez nem jott ossze, majd legkozelebb.
Aztan fenykepezkettunk is. Itthon, egyutt, nagy jatek kozepette. Voltunk setalni is csak ugy, beszelgettunk es nevettunk sokat. Jo volt nagyon! Itthon pihentunk vagy Nimoval jatszottunk vagy csak ugy lustalkodtunk. Jo, azert en szombat delelott csinaltam sok mindent, pl. kitakaritottam a lakast, kimostam, kivasaltam, megfoztem, rendet raktam, de azert a hetvege jelentos resze pihenessel telt szerencsere. Jaj, de jo is lenne, ha minden hetvege igy telne! Azt meg, hogy miert nem telik igy minden hetvege, az idojarasra es a faradtsagra fognam. De jon a tavasz, ugyhogy jo lesz! Jo meleg, napsutes, viragok! Elore erzem, hogy allandoan kint leszunk. : )
Ohh igen, a hetvege csucspontja, mikor Apa is es en is
nevettunk am nem is kicsit, majdnem el is felejtettem. Fozos ujsagot nezegettunk, jol jon mikor otlettelen az ember, na, a lenyeg, hogy befejezve az olvasgatast, Apa lerakta az ujsagot a foldre a szek melle, Nimo jatszoszonyege meg mellette volt. Nos, edes kicsi babank, fogta magat, odafordult, kinyitotta es hasrafordulva nezegette. Latni kellett volna! Nem semmi miket ki nem talal, az meg plane, hogy meg is csinalja. Cukorborsonk! ♡ : )

0 件のコメント :

コメントを投稿