2014年2月4日火曜日

Valentin nap


Ami iden nekunk nem februar 14-en lesz. Bar nem vagyok oda erte, mert azt gondolom a paroknak az ev tobbi napjan is szeretniuk kene egymast nem csak valentin napon, de most arra jutottam, hogy kell nekunk is evente egy-ket nap, amit csak magunkra szanunk. Az egyik a hazassagi evfordulonk, a masik lesz a valentin nap, iden viszont Nimo baba statuszvizsgalata es ket oltasa is 14-re esik, igy elnapoltam a valentin napot egy masikra es mivel Apa lehet, hogy most penteken es jovohet hetfon is itthon lesz, a negy nap valamelyikere rakom.
Semmi hatalmas dologra nem kell gondolni, vettem neki valentin napi csokit, sutok neki majd valami szivecskes kekszet (az edessegert oda van : )), este meg mikor Nimo baba elaludt egy gyertyafenyes filmezesnek vagy valami hasonlo romantikus dolognak tudnek orulni, meg szerintem O is. Szoval most itt tartok a tervezgetes teren es remelem minden igy is alakul, bar nem sok nehezito korulmeny van, vagy inkabb nincs is, ugyhogy annyira nem izgulok. De ugy varom mar! ♡
Jaj, azert mielott felreertes esne, vannak am nekunk osszebujos napjaink nagyon sok, de azert neha jo, ha egy kicsit kulonlegesebb is van egyszer-egyszer. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿