2014年2月1日土曜日

Nalunk jart baratnom

Hogy ez miert olyan nagy szam?! Azert mert miota elkoltoztem otthonrol lassan 2 eve mar, senkivel se tudtam talalkozni, meg azon baratnoimmel se, akikkel egyebkent egy orszagba lakok jelenleg, sajnos nem olyan kicsi, mint Mo. es ha utazas jon szoba az ember ketszer is meggondolja, hogy elinduljon e messzebbre, mert kicsit se mondhato olcsonak a kozlekedes.
Na, de Zsofi baratnom, most egy honapig Japanfoldon jar es hat, ha mar ugye itt van, eljott minket meglatogatni tegnap. : ) Orultem am neki! Jo sokat beszelgettunk meg nevettunk, voltunk este setalni is harman, Yoshiro ejszakas volt, ugyhogy most kimaradt a bulibol, ami mondjuk lanyos mulatsag volt, szoval annyira nem is elvezte volna. Mi jol szorakoztunk mindenesetre, bar hozzateszem Nimo estefele mar teljesen kifordult onmagabol es ha nem fekudtem vegig mellette akkor hatalmas uvoltessel jelezte, hogy neki ez igy nem jo. A szomszedok nagyon szerethettek minket, nem tudom mi lett vele hirtelen, de tegnap este szornyu mit muvelt....
Amugy Zsofi hozott nekunk egy kis "hungarikumot", gyori edest, mesekekszet, meg mast is, mint pl. milka csokit. : )) Orultunk neki nagyon!
En a mesekekszert kulon rajongok, annyira finom es olyan reg nem ettem mar, hogy most aztan igazan jol esett. Szoval volt minden, ami jo.
Ma reggel ment el. Yoshiro alszik, mi pedig Nimoval nyuzzuk egymast, mert en hulla vagyok, O meg nagyon is eleven es hat en pihennek, O meg kevesbe, de mar mindjart delutan, most mar kibirom ezt a napot valahogy. Mondjuk par csesze kave tarsasagaban...
Ja es bar tok eltero tema, de annyira nevetseges volt, hogy muszaj megosszam. Kikisertem Zsofit az allomasra es hazafele jovet, ami kicsit se volt gyors tempoju, kb. ugy kozlekedtem, mint egy zombi vagy valahogy nagyon hasonloan. Latom szalad valaki velem szembe, de gondoltam magamba en megyek a jarda egyik oldalan, majd O megy a masikon, na persze... Egymasnak mentunk, vagyis inkabb O nekem, de annyira nagy lendulettel, hogy meg az orrunk is osszeert, mondjuk ez meg mind semmi, ahhoz kepest, hogy csak nezett legalabb 2 percig, majd megszolal igy 2 cm tavolsagbol, hogy "Nahat, neked kek a szemed!", hat igen, kek. Majd fogta magat es azzal a lendulettel szaladt tovabb es kb. 10 meterrel arrebb jart mikor eszebe jutott, hogy elfelejtett bocsanatot kerni erre visszajott elnezest kert es futott elore... Nem ertem minek, mert azt a vonatot mar reg lekeste volna igy is-ugy is, mindegy. Neha megdobbentenek, komolyan...

0 件のコメント :

コメントを投稿